Anonym*Gullklump* Skrevet 24. april 2013 #1 Skrevet 24. april 2013 Vi har bestemt at gutten skal kalles opp etter Oldefar men vi vil ha ett til navn. Vi har en ting for T i familien her og vil fortsette med dette selv om det blir en brytning. Jeg har ett favoritt navn Kjell-Tian men mannen nekter. Han vil ikke ha det og kommer med forslag som Kjell Magne, Kjell august osv. Føler han ikke er seriøs i det hele tatt. For meg er navnet Kjell veldig viktig så det kommer uansett til å bli brukt og mannen er enig i det. Men det er navn nr2 vi sliter med å bli enig med. Så er det noen som har noe forslag? Ingen vits å komme med spydige kommentarer for det er ikke det jeg spør om.
sommertiara Skrevet 24. april 2013 #2 Skrevet 24. april 2013 Så koselig med oppkalling Kjell Tage Kjell Tarjei Kjell Tinus Kjell Torjus
Gjest Anonym sommerbris Skrevet 24. april 2013 #3 Skrevet 24. april 2013 Kjell Tore Kjell Tobias Kjell Timan Kjell Thorvald Kjell Thorbjørn Lykke til . Synes ikke Kjell er så verst ganske fint
Cornelianelia Skrevet 25. april 2013 #4 Skrevet 25. april 2013 Synes Kjell Tarjei og Kjell Torjus var bra forslag. Kjell-Tian ble veldig stilkræsj.
Vannmann35 Skrevet 25. april 2013 #5 Skrevet 25. april 2013 Kjell Tian er fullstendig stilkræsj, så godt du har en mann som nekter ;-) Kjelle er norsk og tradisjonelt, mens Tian er nylaget og moderne. Synes Kjell passer bedre med: Kjell Tormod Kjell Trygve Kjell Tallak Kjell Terje Kjell Toralf Kjell Torger
Anne Marte Skrevet 25. april 2013 #6 Skrevet 25. april 2013 Hva med Kjell Theodor? Ett gammelt og ett mer moderne? Vet av en annen som har gjort noe lignende, og jeg synes det er kjempefint!
Anonym*Gullklump* Skrevet 25. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2013 Takk for mange forslag :-) er ikke ute etter noe stil så om det kræsjer i noens ører så gjør det bare det. Men er nå oppi tre favoritter og det blir ett norsk gammelt tradisjons navn sammen med ett mer moderne navn til slutt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå