Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe.. Så dere ikke fødesten på Fem i dag formiddag da? Der var det en diskusjon mellom en vordende far og bl.a. JM om det var farlig for barnet å ha sex etter at vennet var gått, om det kunne skade babyen.. Hehe.. Da måtte jeg le.. Hun jordmoren forklarte og viste hvordan penis måtte være bøyd for at det skulle være noen fare... Hehe... ;-) men det var kun ang. skade mot babyens hode, og ikke for infeksjon..

Slik jeg har forstått det så inneholder sæd litt av det samme stoffet som disse modningspillene de kan sette inn på føden, så for at sex skal hjelpe på fødsel så må man vel i utgangspunktet være litt moden og sæden må komme inni og gjerne bli der en stund.. :-)

Spurte jm om dette, har selv 3 cm åpning og proppen har gått. Helt greit med sex, men ikke om vannet går.

Men om proppen har gått og du har åpning, kan ikke sex føre til fødsel da? Eller er det kun hvis han kommer inni?

Jeg er moden med 3 cm og moden, har hatt sex til den store gullmedalje. Eneste jeg har fått er vonde kynnere natten igjennom som dabber av på morgenen :( Hørt man må ha sed tilsvarende 3 utløsninger for å sette igang noe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...