Gå til innhold

hva gjør jeg nå?

esgenoopetitj

Anbefalte innlegg

hei :)

nå må jeg bare prate med noen som kanskje har noen råd å komme med...jeg er 46,har 5 andre barn og den yngste av dem er 12...jeg har mistet mange mellom de jeg har fått og i 2005 mistet jeg en gutt etter 6 måneders svangerskap og da ga jeg meg...det ble for mye liksom..og de to yngste jentene snakker fremdeles om lillebroren de skulle hatt...og nå da..fant plutserlig ut at jeg er gravid igjen...og er nå ca 16-17 uker på vei og jeg har ikke sagt det til noen for jeg vil ikke at de skal glede seg i tilfelle det går galt igjen...og jeg har ikke vert hos legen engang av samme årsak...for da slipper jeg å glede meg i tilfelle det ikke går bra...så jeg har liksom blokkert den muligheten der...jeg er frisk og rask og alt føles fint...men jeg må jo snart si noe for det synes jo...men ingen tenker vel tanken engang :) og jeg føler litt at jeg er på vei opp til skafottet her...

Fortsetter under...

Huff, dette er litt vanskelig å svare på..., eller egentlig ikke. Mitt råd er ganske enkelt, få time til legen og snakk med han/henne. Regner med du vil beholde barnet, så da er det jo greit å få kommet inn i systemet mtp ulrtalyd, blodprøver etc. Du må sikkert ta stilling til duo-test eller hva det nå heter.

Mtp barna dine er det vel greit å snakke med de ganske snart. Kanskje etter ul, for da vet du jo noe mer om hvordan det står til?

Tror ikke det er lurt å holde dette for deg selv så veldig mye lengre.

Lykke til:-)

Huff, dette er litt vanskelig å svare på..., eller egentlig ikke. Mitt råd er ganske enkelt, få time til legen og snakk med han/henne. Regner med du vil beholde barnet, så da er det jo greit å få kommet inn i systemet mtp ulrtalyd, blodprøver etc. Du må sikkert ta stilling til duo-test eller hva det nå heter.

Mtp barna dine er det vel greit å snakke med de ganske snart. Kanskje etter ul, for da vet du jo noe mer om hvordan det står til?

Tror ikke det er lurt å holde dette for deg selv så veldig mye lengre.

Lykke til:-)

jo jeg er vel klar over at det bare er å hoppe i det..takker for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...