Gå til innhold

Noen som har erfaringer med "vill" parkdress(vår/høst)?

Anbefalte innlegg

Kjøpte denne på g-sport i går, det var kampanje og prisen var 399. Førpris 599. Jeg ble litt skeptisk..hvorfor er den nedsatt osv..hehe..men endte opp med den likevel da vi hadde et gavekort der som vi måtte bruke opp :) Tenkte å kjøpte reflex, for de har jeg god erfaring med fra før,,men det skader jo ikke å prøve noe nytt. Men jeg er veldig interessert i å høre deres erfaringer med VIll-dressene? Jeg syns den var veldig myk, lett og god å kjenne på, men om den er slitesterk gjenstår å se..og hvor mye vann den står i mot.

Noen som har positive eller negative erfaringer med de? Tror den heter vill stein 2-lags dress(?).

Fortsetter under...

Har du prøvd den på barnet? Vi var og prøvde den i butikken og armene var altfor korte. Alle jakkene og dressene i det merket er veldig korte i armene. Var kanskje 10 cm forskjell fra andre merker. Bare et tips før du tar av lappen:-)

Hei, og takk for svar :) Vi prøvde på dressen ja..vi kjøpte den igrunn litt for stor..armene ble passe, mens føttene er litt lange for han enda, men ikke verre enn at han har brukt den i bhg allerede. Hun i butikken sa faktisk at de var korte i armer/ben. Men min eldste sønn har både korte armer og ben, men lang rygg, så sånn sett passet det bra :) Men om kvaliteten/slitestyrken er der, det får nå vise se etter bruk i bhg utover våren/høsten. Håper den holder :)

Vi har hatt denne dressen siden i fjor sommer. Den er overraskende vanntett,til å ha kun 5000 søyle, og den er veldig behagelig å ha på. Fin passform for min lange slanke sønn. Det eneste jeg er misfornøyd med er at den ikke er så veldig slitesterk. Det er ikke hull på den, men sømmene på reflekser ol løsna tidlig. Men, for 399 er den et godt kjøp synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...