Gå til innhold

Avbestille flybiletter med norwegian, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestillte i mars biletter til sardinia. Er nå blitt uplanlagt gravid og fryktelig dårlig! Pleier på være dårlig og inn og ut av sykehus når jeg er gravid og tenker en tur ned dit ikke er det lureste...

Noen som vet hvordan det er å avbestille biletter? Det er ikke før slutten av juli, og tor ikke jeg var lur og hadde avbestillingsbeskyttelse..

12 000 ut av vinduet nå da?

Anonym poster: 3a0169a132ef22e07d83c31d9e23e1a9

Fortsetter under...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg forsøkte en gang å endre navn på billettene der, fikk ikke gjort det engang

Du kan nok får legeerklæring på at du ikke kan dra, men resten av følget får nok ikke penger igjen. Hvis ikke du har betalt med Mastercard og har forsikring der da?

Skrevet

Har dere reiseforsikring?

Anonym poster: acedd6d41a3cdd1f703373df1b4c374a

Skrevet

Har reiseforsikring og de dekker tapte utgifter ved reise, men vet ikke om det gjelder oss alle (2V og 2B)

Skrevet

De fleste reiseforsikringer dekker avbestilling for både deg og reisefølget om dette er begrenset til en viss størrelse. Betingelsene er vanligvis at du er akutt syk, som i motsetning til "bare gravid" - men graviditetsrelatert sykdom funker hos de fleste. Du må ha legeerklæring.

Skrevet

Prøve å selge de?

Ikke så mye å komme med, siden du ikke har avbestllingsforsikring. Men hør med reiseforsikringen din, hvis du har det? Europeiske?

Annonse

Skrevet

Har gjennom mannen sin jobb så er ikke sikker.

Takk for svar, da skal jeg finne ut av dette. :)

Skrevet

Altså, avbestilling er standard i det store flertall av reiseforsikringer. Vanligvis dobbeltforsikrer folk seg når de har årsreisedekning og kjøper avbestillingsforsikring fra reiseleverandør i tillegg.

Men ja, sjekk vilkårene i deres forsikring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...