♥ Ninja87 ♥ Skrevet 24. april 2013 #1 Skrevet 24. april 2013 I dag fikk jeg klemt ut mine første dråper.. Synes dette er fryktelig tidlig, er det flere som er i samme båt som meg? Er det normalt å få det så tidlig? Klarer ikke å finne så mye om det på nettet..
vioolaa Skrevet 25. april 2013 #2 Skrevet 25. april 2013 Jeg har klemt ut små dråper siden starten av uke 6 ihvertfall :-) lurer på hvordan det blir resten av svangerskapet. Sist jeg gikk gravid kom det ikke før etter uke 30.
Tredjemann på vei :D Skrevet 26. april 2013 #3 Skrevet 26. april 2013 Oj, det var tidlig! Har dere veldig små barn fra før eller? Spent på når "melka" kommer her med nr.3. Lenge siden sist, så tar sikkert litt tid.
♥ Ninja87 ♥ Skrevet 26. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2013 [quote name=Tredjemann på vei ' timestamp='1366966399' post='145290439] Oj, det var tidlig! Har dere veldig små barn fra før eller? Spent på når "melka" kommer her med nr.3. Lenge siden sist, så tar sikkert litt tid. sønnen min er snart 7 år, og når han var liten mistet jeg melka etter 8uker.. Håper dette er et tegn på at det blir annerledes denne gangen hvor langt er du på vei da?
Tredjemann på vei :D Skrevet 26. april 2013 #5 Skrevet 26. april 2013 Åja, hehe, ja da har det vel ingen sammenheng nei Jeg er ca. 9+4 nå, men melka kan godt holde seg borte leeeenge enda Har aldri vært plaget med lite melk i ammetiden, men har hatt to urolige små, så måtte gi opp amming totalt etter bare 4-5 mnd uansett.
vioolaa Skrevet 26. april 2013 #6 Skrevet 26. april 2013 Oj, det var tidlig! Har dere veldig små barn fra før eller? Spent på når "melka" kommer her med nr.3. Lenge siden sist, så tar sikkert litt tid. Har en på 2,5 år, han sluttet med pupp da han var 7-8 mnd. Vet ikke om det har noen sammenheng :-) har hørt om førstegangsgravide som får ut litt tidlig og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå