Gå til innhold

Hvilken sparkesykkel til jente 2,5 år ???? Sånn twist sving eller vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt å kjøpe sparkesykkel med tre hjul til eldstejenta på 2,5 år. Men hva egner seg best? Ser de har en type der man lener styret til den siden man skal svinge og så en med vanlig styre som man vrir mot den veiem man skal. Forstår dere hva jeg mener?

Hva er enklest for ei lita jente å bruke?

Legg gjeeeeerne ut link til forslag :)

Fortsetter under...

Gjest meg&mini
Skrevet

Sånn med to hjul framme og et bak:)

Skrevet

Gutten på 2,5 mestrer godt den med 2 hjul bak som han må vri på styre for å svinge

Anonym poster: c4d2fa8c14ac451a9557eaf849a05904

Skrevet (endret)

Ja, det hadde jeg tenkt :) men snustyre eller sånn anna sak? :P

Eller er det bare en type styring på de med to hjul fremme? :) grønn..

Endret av HeltLykkelig ♥♥
Skrevet

Micro mini har vi vært superfornøyde med. Finnes i blå og rosa.

Skrevet

Micro mini har vi vært superfornøyde med. Finnes i blå og rosa.

Er det de som selges på obs for tiden? Det er sånn twist styring ikke sant?

Annonse

Skrevet

enig, kjøp med to hjul fram og et bak. vi arva et med et hjul fram og to bak, og han på 3 får ikke til å bruke det fordi hjulene er i veien...!

Anonym poster: e0b0f977fc13f1fb0dc4db1d9baca46d

Skrevet

Takk for supre tips :) har sett på den micro twist og synes den ser fin ut .. Men litt redd disse styrene som man lener seg til siden man skal til blir for "innvikla".. Mestrer fint er det noen som skriver, men er de enkle å nruke? Eller er det jeg som er for "hønemor"? Ser liksom for meg at et ratt der man svinger til siden man vil til er enklere i bruk?

I know... Mas mas mas..

Skrevet

De er veldig greie å bruke. Vi hadde en annen med 'vanlig styring' også, men mitt barn bruker den aldri etter vi fikk microen. Er blitt en skikkelig racer, får gooood fart og har kjempekontroll.

Skrevet

De er veldig greie å bruke. Vi hadde en annen med 'vanlig styring' også, men mitt barn bruker den aldri etter vi fikk microen. Er blitt en skikkelig racer, får gooood fart og har kjempekontroll.

Så ikke lett å velte? Hihi.. Tror det blir en sånn micro sak :)

Skrevet

Hun har falt og slått seg, men det har hun gjort med den andre også. Ikke mer knall og fall med microen, men litt ble det i starten. Ikke trynet på lenge nå:) min er tøffere enn toget og til tider fryktløs så her må vi regne med en trøkk eller tre....

Skrevet

Micro mini, helt super! Kjøpte på smart club i fjor

Annonse

Gjest meg&mini
Skrevet

Ja, det hadde jeg tenkt :) men snustyre eller sånn anna sak? :P

Eller er det bare en type styring på de med to hjul fremme? :) grønn..

Hehe, det husker jeg ikke:)

Sånn som enten er i rosa eller blå. Selges på leketøysbutikker og sportsbutikker. De styrer ved at de bikker litt til venstre eller høyre:)

Gjest meg&mini
Skrevet

Takk for supre tips :) har sett på den micro twist og synes den ser fin ut .. Men litt redd disse styrene som man lener seg til siden man skal til blir for "innvikla".. Mestrer fint er det noen som skriver, men er de enkle å nruke? Eller er det jeg som er for "hønemor"? Ser liksom for meg at et ratt der man svinger til siden man vil til er enklere i bruk?

I know... Mas mas mas..

Datteren min lærte seg å bruke den ganske fort! Gode sykler.. Litt knall og fall blir det, men hun har faktisk ikke ramlet så mye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...