Gå til innhold

Savner snarveier til forumene som var i gamle designet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle akkurat lage dette innlegget sjølv. Og på framsida var det 3 kolonner med siste fra anonymforum, barnevogn og skravlesiden. No er famsida berre fullt med artiklar. Savnar den gamle løysinga på framsida..

Hei.

For å enkelt kunne komme seg mellom forumene kan dere bruker rullegardinen øverst.

At reklamen kommer over teksten ved forhåndsvisning, det visste jeg ikke. Skal melde det inn.

Håper dere blir vant til siden etterhvert. :)

Annonse

Så synd at snarveiene til de ulike forumene forsvant!! Greit nok med rullemenyen øverst der oppe, men det er fortsatt mer tungvindt enn slik det var før, og jeg måtte faktisk lese her før jeg skjønte hvordan det funket....

Anonym poster: 337c1447c5b8e484ed36e639ecf9b44b

Poenget er vel at ein savnar å kunne sjå utdrag frå dei siste postane. Å navigere mellom dei ulike forum kan ein klare (men er definitivt vanskeligere no), men var fint å kunne sjå siste innlegga også fekk ein gjerne lyst å lese det eine eller det andre. No må ein inn på eit bestemt forum, så må ein klikke seg inn på kvart innlegg for å sjå kva det går i. Meir tungvint og litt merkelig at ei oppgradering fører til meir jobb. Men dette er mine tankar...

Signerer på denne! Savner snarveiene som kun krevde 1 klikk. Rullegardina krever 3... Og jeg havner stadig på bim istedenfor dib (sukk).

Savner også utdraget fra de siste postene! Ser man kan klikke seg inn på siste innlegg i menyen, men der manglet overskrift og forfatter! Blir ganske unyttig slik det står nå...

Med unntak av at jeg kan forandre på skrifttypen, skrive med rosa, få megastore bokstaver, streke under og sette ting i kursiv, klarer jeg ikke se hva som er bedre nå.

Rullgardina med alle forumene er tungvindt å bruke, og at lista med de startede trådene er borte trekker masse ned. Nei denne oppgraderingen vil jeg heller døpe om til nedgradering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...