Gå til innhold

Joho! slimproppen har begynt å løsne:)

Anbefalte innlegg

Termin 8. Mai, og nå har proppen begynt å løsne:) spennende! Forrige gang løsna den dagen før vannet og riene kom..:)

Satt og såg på filmer fra fødselen med nr.1 i går, og fikk egentlig bare lyst til å knipe igjen..men ser ikke ut til at det funker:P

Er sssååå spent!

Fortsetter under...

Oi, så spennende 'pus med støvler':)

Ja, kjedelig at det ikke er noe fasit på hvor lang tid det går:/ men med 3 cm. Åpning er du nok nærme:)

Veldig klar jeg også..:) bare gruer meg til å være borte fra junior for første gang (hønemor ja..), men han er 2 år og har ei super bestemor som skal være her sammen med han, så det blir nok bra:)

Pus med støvler: han blir 2 år den 28.:) kansje det blir på dagen 2 år mellom nr.1 & 2:) spennende!

Mrs.Zoidberg: krysser fingrene for en aprilbaby nå ja;) har intense kynnere nå, som tar seg opp i styrke.. Og det kommer enda mer slim og blod nå:) så kansje det skjer noe mer i natt, håper håper..:)

Annonse

Jeg og vil!! :-) har ikke termin før den 13., men er så klar for å få ut denne huleboeren...

Så i dag har jeg bakt 20 skoleboller, 48 muffins, lagd 37 fiskekaker og en gelé.... Så håpe hun skjønner at denne gale skrotten er det ikke noe gøy å bo inni lengre... Meeeeeeen... Ser ut som det bare ble ris til egen bak.. Vondt over alt, så har nok gjort alt for mye i forhold til hva kroppen tåler for tiden.... Men men.. Har iallefall en del snadder i fryseren til etter fødselen om ikke annet.. ;-)

Lykke til dere andre. :-) håper det blir fortgang hos dere! :-)

Nå har kynnerene bare dabbet ut i løpet av natta, så ikke skjedd noe mer.. Irriterende! Hadde en forhåpning, for jeg kjenner at babyens hodet presser ubehagelig langt ned i bekkenet.. Men kansje det tar seg opp igjen når jeg får tatt en rask luftetur med bikkja +aktiviserer meg med junior:)

Eller kansje jeg bør sette i gang med storbakinga, slik som deg 'queen of the road' ;) herregud du er flink:) håper det snart setter i gang noe hos deg også da:):)

Hjalp iallefall ikke her... Ikke på annet enn at kroppen ble ubrukelig og rygg og hoftesmertene ble mye verre.... Hehe.. Men men.. Har iallfall litt på lur når det kommer besøk da om ikke annet... Så får jeg heller slappe av litt i dag. :-)

Men vet ikke hvordan det ligger an med modningen her da.. Annet enn at hdet står godt nedi bekkenetog er nesten festet, og ellers så stikker og trykker det nedi der.. Så får vel bare belage meg på fortsatt nesten 4 uker ed struttemage. ;-)

Endret av Queen_of_the_road*ny_spire

Annonse

Ja, kjedelig 'pus med støvler':-\

Tror jeg skal lage en pavlova-kake i dag jeg, som jeg kan "trøstespise" mens jeg irriterer meg over at ingenting mer skjer:-P hehe!

Fått tilbud av jm. I fam. Om å bli tøyd og bøyd på litt ekstra, for å få ting i gang kansje (eller finne ut hvor modent det er), men tror jeg dropper det noen dager ihvertfall..:) Og ser om noe skjer naturlig først:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...