Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min lille tok vaksinen i går, og har sutret mer eller mindre konstant siden i går ettermiddag. Høy feber i natt og dårlig matlyst. Han reagerte ikke på 3 månedersvaksinen..

Kan jeg tørre å håpe på en bedre natt i dag, eller må jeg forberede meg på nattevåk nå også? ;-)

Fortsetter under...

Takk for svar :-)

Ja, han fikk paracet i går kveld og en i natt.

Da forbereder jeg meg på nok ei urolig natt og satser på bedre tider i morgen. :)

Greit å høre at det er normalt med en reaksjon nå, selv om det ikke var slik på 3 mnds vaksinen ihvertfall!

Min lille tok vaksinen i går, og har sutret mer eller mindre konstant siden i går ettermiddag. Høy feber i natt og dårlig matlyst. Han reagerte ikke på 3 månedersvaksinen..

Kan jeg tørre å håpe på en bedre natt i dag, eller må jeg forberede meg på nattevåk nå også? ;-)

Vi og fikk 5 mnd vaksinen igår og hadde feber og var veldig urolig inatt og idag.. Reagerte heller ikke på 3 mnd vaksinen.. Spent på denne natten...

Annonse

Vi og fikk 5 mnd vaksinen igår og hadde feber og var veldig urolig inatt og idag.. Reagerte heller ikke på 3 mnd vaksinen.. Spent på denne natten...

Hittil virker denne natten til å bli verre enn i går.. Juhuuu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...