Gå til innhold

skyggestrek på cb?

Anbefalte innlegg

Siden kroppen min har tulla villt med meg siden MA for ca 4,5 uker siden kjøpte jeg i dag en cb siden vi skal på konsert i helga. Har tidligere nå (senest mandag) testet med billigstrips og fått negativt utslag de siste gangene. Nå har jeg hatt nesten pos el tester noen dager og en skikkelig følelse at mensen skal komme. Tok cb bare for å ha det gjort nå (ikke morgenurin) og den har en svak, svak skyggestrek... Nå skjønner jeg ikke no. Mener den er mindre følsom enn billigtestene og de var jo negative her om dagen. Har masse av de samme tegnene som da jeg var gravid nå sist, men tenker det kan være psykisk. Noen andre som har fått skyggestrek for så at den blir strekere? Hvor mange dager etterpå slo den ut?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144041587-skyggestrek-p%C3%A5-cb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Desverre mange her inne som har fått falske positive med CB+, svaaake tykke blå streker, synålsstreker og skyggestreker, så jeg ville ha prøvd med en annen sort test :) Og ja CB trenger 25 og stripsene 10 så stripsene er mer sensitive... Men håper du er gravid :)

Anonym poster: 0ff81e9f541bd359162dfe950debe1ec

Annonse

Hehehe... Litt av en kropp altså. Tok urinprøve og akkurat i det jeg dyppa el testen i glasset stikker det kraftig til i livmortappen. Tørker og der trur jeg jammen det var tanta som kom gitt. Akkurat en kalendermnd etter MAen. Jaja. Da er det bare å prøve igjen om en ukes tid med mulig termin på min egen bursdag. Ikke det verste det da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...