Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som ser på fødeavdelingen på kanal FEM? :) går hver dag kl. 09.45.

Litt interessant å se hva man har i vente!

Jeg personlig gleder meg som en unge til fødselen! :P

Bare det å se det lille nurket for første gang...*sukk*

Og jeg gleder meg til å se min kjæres reaksjon når han får holde sin lille datter/sønn for første gang.

Huttetu.....blir litt hormonell her jeg sitter jeg! :wub: hehe!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144041579-f%C3%B8deavdelingen-p%C3%A5-fem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett det noen ganger når jeg har hatt en lang morgen hjemme..synes det er spennende og interessant å se på, men nå som jeg er gravid akter jeg ikke å se på det om jeg får sjans :P Er ganske sikker på at de fødslene kommer til å skremme med noe helt vanvittig..!!Hehe..sist jeg var gravid var jeg overhodet ikke noe bekymret for fødsel, og var veldig klar på at det som skjer, det skjer!! Kan ikke planlegge for mye..å det fikk jeg helt rett i, det ble alt annet enn jeg kunne tenkt meg!! Så denne gang skal jeg prøve å ikke tenke så mye på det,og prøve å holde meg unna slike program... :P

Annonse

åh....ja jeg koser meg jeg også <3 skal begynne å ta opp jeg også! fikk ikke sett det i dag :(

Gleder meg til å føde jeg <3 blir fantastisk å holde den lille for første gang :wub:

Gleder meg masse selv til å føde, og ikke minst til å få den lille i armene (enten det er gutt el jente).. Vi ønsker ikke å vite kjønnet, så blir jo en ekstra spenning i fødselen ;)

Jeg orker ikke se på akkurat det programmet, fordi jeg synes det ofte blir så hysterisk :P Også virker det som de stadig sender repriser..? Eller er det bare jeg som har blingsa?

Men liker generelt fødeprogrammer og sånt da, for jeg gleder meg noe veldig til å hilse på nok et lite hjemmelagd nurk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...