Gå til innhold

Lær meg alt om Wild Yam!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hørt det samme om bidronning gele også, men tar det og nå ( fra mens til EL).

Kremen med wild yam fra EL til mens.

Har prøvd i 10 mnd uten noen hjelpemidler, så nå tar jeg en sjanse på dette;) får ihvertfall gi det noen mnd tenker jeg!

Hmm.. Ja, kan vel være at noen får bivirkninger av alt:)

Jeg skal begynne på tablettene med Wild Yam da jeg mistenker for kort lutealfase. Om syklus er ustabil denne gangen så er det mulig jeg også slenger meg på med bidronninggele neste PP. Håper det ikke kommer noen neste PP:)

Annonse

Hvor mye B 6 tar du? Og når i syklusen? Tar også b6 men er litt usikker på mengde og tidspunkt.

Hvorfor sluttet du å ta wild Yam?

Vet du hva - jeg aner faktisk ikke hvorfor jeg ikke fortsatte med wild yam og dong quai. Trodde vel at det holdt med den ene gangen... Og så har jeg bare søkt etter andre hjelpemidler. Og nå har det blitt til at jeg tar vitex og vit-b6. Men vitex skal jeg fortsette med å bruke frem til graviditet. Den trenger også litt tid på seg.

Jeg tar en vit-b6 daglig.

Foreslår at du tar wild yam OG dong quai.

God helg! :)

Spennende å se om dette virker! Var på helsekosten i dag å kjøpte wild yam og selen og sink til mannen. Ivrig som keg var heiv jeg i meg 3 tabletter, også kom jeg på at disse skal tas ETTER EL, kan vel ikke skade når jeg ikke fortsetter før etter EL? Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...