Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest <3Barn&Engler<3

Når jeg skriver, så kommer det en variasjon av problemer, av og til kommer det mini skrift, av og til kommer det en strek gjennom alt jeg skriver, prøvd å markere skriften og fjerne strek/ øke str på skriften, men det er og blir det samme, prøvd å oppdattere siden også, men samme hender på ny, snart så jeg gir opp å skrive her inne, for i 9 av 10 tilfeller, så er det umulig å få normal skrift, og det vil bli umulig for alle andre å lese det jeg skriver..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144041487-problemer-med-skrift/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det ser ut til at problemet er forbeholdt anonymforumet, prøver jeg å kommentere eller opprette emne på noen andre forum, så går det helt fint...

Er det spesielle tråder du opplever dette i, kan du evt. lenke til dem?

Siterer du noen spesielle innlegg?

Kan du ha kommet borti snarveier for fet skrift (ctrl+b, ctrl+i for kursiv ) eller lignende?

Nettleser?

Gjest <3Barn&Engler<3

Men det ser ut til at problemet er forbeholdt anonymforumet, prøver jeg å kommentere eller opprette emne på noen andre forum, så går det helt fint...

Er det spesielle tråder du opplever dette i, kan du evt. lenke til dem?

Siterer du noen spesielle innlegg?

Kan du ha kommet borti snarveier for fet skrift (ctrl+b, ctrl+i for kursiv ) eller lignende?

Nettleser?

Stort sett alle trådene jeg prøver å svare på, orker ikke poste når det oppstår.. Siterer ingen, har ikke kommet borti noe snarvei, nettleser IE

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...