M-M-M-mamma Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Jenten min på 2 år har fått denne stakkar. Blemmer i munnen er det verste, får ikke i henne mat eller drikke nesten Har vært hos legen, det skal visst ordne seg selv sier de. Lurte på om noen har opplevd dette og har råd å komme med?
Dagfrid Skrevet 24. april 2013 #2 Skrevet 24. april 2013 Har og ein 2 åring som nettopp har fått dette. Så dette lurer jeg og på, når kan de f.eks gå i barnehagen med utslettet? God bedring til jentå då:-)
up&go Skrevet 25. april 2013 #3 Skrevet 25. april 2013 Tror sønnen min har hatt det. Det var ille noen dager, så kom formen, malysten og nattesøvnen tilbake. Blemmene og utslettet ble gradvis mindre og forsvant etter en liten uke. Sendte han i barnehagen da formen var bedre, og han var feberfri, selv om han fortsatt hadde noe utslett/blemmer fordi fikk høre av legen at smittefaren var forbi. Snakket med personalet i bhg om det og de syntes det var ok.
up&go Skrevet 25. april 2013 #4 Skrevet 25. april 2013 Ps. Husker han våknet opp og strakk ut hånden og gråt i fortvilelse, som om han hadde vondt eller ubehag. Kanskje det klødde? Ikke gøy. GOD BEDRING!
hurra1234 Skrevet 25. april 2013 #5 Skrevet 25. april 2013 Vi hadde førstegangsutbrudd av herpes i munnen på vår jente da hun var på den alderen. Det var blemmer over alt og helt jævelig. Hun ble så tynn stakkar. Tips er uansett å ikke servere noe før ca en time etter paracet. Og så tror jeg vi eksperimenterte litt med å blande flytende xylocain (eller noe sånt) med melk og sukker. Så drakk hun det og ble litt bedøvet i munnen slik at vi klarte få i henne litt flytende føde ( eks vaniljesaus) Og så må du ikke servere yoghurt og ting som er syrlig for det svir og gjør vondt. Etterpå bli det fetekur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå