Eliane Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Vi reiser sydover om knappe 14 dager,og minste er da 6 mnd. Hva må jeg ta med? Har ikke reist med baby før.. Masse sommertøy og.....?
katha90 Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 bleier, mme og grøt/middag (hvis du bruker?).
Kråkebolle27 Skrevet 23. april 2013 #3 Skrevet 23. april 2013 Solhatt, tutteflaske (godt å ha på fly under letting/landing), en "yndlings" leke. Ellers har de det meste i syden også, alt av solkrem, bleier og mat har de der. Jeg hadde med grøt når jeg reiste med min på 6mnd. Har hørt at det ofte er mer sukker i barnematen der. Jeg kan også anbefale en solskjerm lignende sak til vogna.
Lisse_01 Skrevet 23. april 2013 #4 Skrevet 23. april 2013 Venninna Mi sa at helsetepper var et must. Vet ikke hvorfor, de kommer hjem i morgen. Bleier er SVINdyrt der nede visst og grøten er full av sukker. Ville kjøpt UV drakt, solbriller
Eliane Skrevet 23. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2013 Takk for svar. Tror jeg får lage meg ei liste.. Vil jo også tro jeg finner det meste i butikker der også,men er noe med hva en er vant til. Ammeinnlegg feks.. Ta med det merket jeg bruker hjemmefra,eller satse på samme utvalget lokalt...
.Lillemy. Skrevet 23. april 2013 #6 Skrevet 23. april 2013 Solskjerm til vogn, trille, reiseseng hvis ikke hotellet har til utlån, uvdrakt, solkrem, solhatt, solbriller, grøt, frukt, middag (hvis baby spiser det) Baby safe feeder er greit, så kan du servere baby frukt i den, bleier er dyrt i syden, helseteppe er greit og ha med, uvtelt kanskje så baby kan ligge i skyggen på stranden, badebleier, vi har også badering med sittedel for baby, greit og ha i bassenget, noen leker, tutekopp, våtservietter, paracet, termometer, aloe vera, gem pulver i tilfelle vesketap. Hm.. det var det jeg om på i farten :-) God tur, vi reiser om en uke! :-)
Lottis81 Skrevet 24. april 2013 #7 Skrevet 24. april 2013 Vi reiser også om knappe 2 uker. Hun er 10mnd da... Men søren, uvant å reise med en baby ;-) god tur til dere andre også!! Blir sikkert supert:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå