Gå til innhold

Blir satt igang i morgen :)

Anbefalte innlegg

Alt er helt fint med babyen. Men legen la mye vekt på mitt ønske. Er satt opp til igangsetting i morgen. Om det er kapasitet ja. Skulle ringe føden kl 09.00 i morgen å høre om de har tid til meg. Har hatt to cm åpning i 8 dager nå. Og fortsatt ikke moden nok til bare å ta vannet slik jeg håpet. Så blir modningspille.. Er 8 dager på overtid i morgen og er glad jeg slipper å gå å vente til Evt igangsetting lørdag. Babyen er estimert til 4.5 kg :o han jeg har fra før veide 4.1 kg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144041414-blir-satt-igang-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Takk alle sammen :) nå venter jeg bare på at kl skal bli 9.00 så jeg kan ringe føden å høre om de har tid til meg. Sov utrolig dårlig inatt. Spent på dagen. Er litt skummelt også å vite at nå skjer d kanskje. Håper det ikke drar ut i timesvis/dagesvis. Har heldigvis snille svigerforeldre som stiller opp å passer gutten vår mellom barnehageøktene.

Ble dessverre ikkje nokka igangsetting idag :( hva en av fire så ble ikke prioritert.. Babyen er frisk og har det bra. Hadde fått inn to med vannavgang som må prioriteres. Time til ny kontroll på sykehuset i morgen. Så blir d vurdert da. Senest igangsetting er lørdag. 11 dager over da.

Kynnere som ikke går over når jeg reiser meg å går er vell ikke kynnere? Bare så dumt at det ikke øker på. Kommer bare noen få så lenge opphold. Er lei å sliten no. Lei av alle kommentarer om at jeg er her enda. Sendte mannen i barnehagen for å hente gutten idag. Lei kommentarene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...