Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg synes at fargene dere bruker er rett og slett for svake, man må sitte og myse mot pcn for å se hva som er hva. kan dere ikke bruke noe annet enn utvaska beige/oransje?

Noe som er mye sterkere farge slik at man klart ser hva man egentlig ser på?

Anonym poster: 96b94670e9379297429a3cb975d43691

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144041398-farger-p%C3%A5-det-nye-designet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innholdet kommer ikke mer frem når man må mye for å lese, det blir bare irriterende og man forlater nettsiden.

Og hva skjer med de brede "kantene" utenfor nettsiden deres? En pitteliten nettside med svake farger midt på skjermen. Tenker dere virkelig at innholdet kommer bedre frem nå?

Anonym poster: 6730103960723b6cb4ee33e0b98db998

Heisann.

Vi har valgt å ha litt duse farger slik at innholdet skal komme litt bedre frem. Før var fargene for sterke og tok for mye "plass" i designet.

Men er det noen konkrete steder du tenker at fargene kunne ha vært sterkere?

Jeg synes sterke farger er mye bedre, både på "rammene" rundt hvert innlegg og selve skrifta på innleggene som kommer inn, de blandes alt for mye sammen og man må myse. hadde vært bedre om den blasse oransjfargen hadde vært mye skarpere og selve skrifta svart, da hadde man lett sett hva man leser. Nå er det faktisk ubehagelig å lese her inne.

Annonse

Hvis teksten blir med en annen font og litt svartere, så vil nok alt bli lettere å lese. Og ut fra den øverste tråden her skjønner jeg at dere har tenkt å endre hvertfall på fonten?

Anonym poster: c509fb8f147101ae984b90484ebde260

Ja, ikke sant. Hjelper med litt svartere tekst. Skal ta det med til designeren jeg.

smile.png

Si til dem at de kan sprite opp oransjefarga også, husk at når man sitter her inne en stund så blir det fryktelig tungt for øynene. ved første øyekast kan det se bra ut, men i lengden er det ikke bra i det hele tatt...Håper dere gjør noe med fargene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...