Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt dette som første symptom før ikm..?? Har ikm torsdag , fredag eller lørdag. Har ikke testet ennå så vet jo ikke om jeg er gravid, men jeg er så sinnsykt trøtt... Puppene er ikke ømme sånn de pleier å være når mensen kommer.... Håper sånn veldig at jeg er på tjukke : ))

Fortsetter under...

Jepp. Jeg hadde ikm en onsdag. Både fredag og lørdag helga før, sovnet jeg på sofaen... og sov godt og lenge ;-) Pleier ikke å gjøre det, men jeg tenkte ikke på det selv før min kjære kommenterte at jeg ikke har sovnet slik siden forrige graviditet ;-)

Oh yes!!Både sist gang, og denne gang..!!

Hadde IKM igår,positiv test, å allerede forrige uke ville jeg stort sett bare sove hele døgnet..da skjønte jeg at testen ville være positiv for min del..!! Hvertfall siden det var slik de første ukene sist :) Lykke til ;)

Endret av Spire nr.2 <3

Hmm ja jeg håper så veldig, men tørr ikke tro at jeg er gravid. Får være innstilt på at mensen kommer.det jeg stusser på er at puppene mine ikke er ømme i det hele tatt. Det burde de kanskje vært hvis jeg er gravid...men jeg gir ikke opp før mensen eventuelt kommer : ) tror jeg tester imorgen !!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...