Gå til innhold

3D UL. Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Det jeg lurer mest på er når det lønner seg å ta det?

Selv er jeg bare i uke 9 men vi ønsker å ta 3D når den tid kommer.

Når bør vi bestille time? Lang ventetid?

Har nemlig hørt at hvis det går for lang tid så er det ikke alltid at bildene blir bra.

Noen som har noe tips og råd? :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144041383-3d-ul-noen-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I mitt forje svangerskap tok vi 3D ul i uke 26 :) Kommer litt ann på hvor man ønsker time om man må være tidlig med å bestille! Sist var det bare flaks med en avbestilling som gjorde at vi fikk time, siden jeg var alt for sen med bestilling og utrolig stor pågang akkurat rundt de tider det er best med 3D. Så denne gangen har vi allerede bestilt, gjorde det i uke 13 :P

Annonse

Jeg var på 3D i uke 30. Vi fikk dårlige bilder, men det var grunnet hvordan baby lå. Kommer ann på hva det koster, det er forskjellig fra sted til sted. Vi betalte 1200,- for 30min inkl. Undersøkelse av baby. Men vi fikk gratis time en annen dag i håp om at baby skulle snu seg for å få bedre bilder. Veldig god kundeservice ;)

Fikk endel bilder, kanskje 15? Og en film på ca 2-3 min.

Endret av prøver1gang

Jeg bestilte for et par dager siden (jeg er 23+4) og valgte dato selv, 7 mai. Var flere ledig timer. Dette var hos kvinnedoktoren i Tbg. Vet også ultralydklinikken på lysaker har mye ledig, bestiller selv over nettet.

Jeg var hos kvinnedoktor i Tønsberg. Jeg bestilte 10 uker i forveien fordi jeg tenkte det kanskje var endel venting, så ville Være tidlig ute. Men de hadde mye ledig der hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...