Gå til innhold

Foreldre.no vil ha bilder av ekte mamma-mager!

Anbefalte innlegg

Gjest Kari Mathilde

Hei! Jeg er journalist i Foreldre.no og er på jakt etter bilder av mamma-mager i alle fasonger.

En mamma-mage bærer gjerne preg av å ha båret frem et barn, og kan ha både strekkmerker, blodutredelser, løs hud osv. Men likevel mener vi i Foreldre.no at mammamagene er verdens vakreste!

De færreste av oss ser ut akkurat som før etter å ha født et barn, men hva gjør vel det? Belønningen for strevet er stor.

Derfor vil vi lage en sak med et galleri av mamma-mager, slik de faktisk ser ut etter fødselen. Her skal ingenting retusjeres. Vi hadde satt stor pris på om dere hadde kunnet laste opp bilder av deres "etter fødselen-mager" i denne tråden. Anonymiteten beholdes, selvsagt, ingen skal henges ut.

Bilder kan gjerne også sendes meg på e-post, [email protected]. Ønsker du å si noen ord om hvorfor du er stolt av magen din, hadde jeg satt stor pris på det. :)

Hilsen journalist i Foreldre.no, Kari Hestad

Fortsetter under...

Haha;) Er det lov å si noen ord om hvor misfornøyd man er med mammamagen sin? Det finnes sikkert de som er stolte. Men jeg tror de fleste er stolte av at de har båret frem et barn (med alle de plager man må tåle) og presset en hel baby ut av tissen. Men IKKE nødvendigvis av hud og fett og saker foran på magen. Det tror jeg rett og slett ikke på. Med mindre man ser smashing ut.

Vet du. Jeg orker ikke lese sånne dumme artikler. Hvis du gir et nyansert bilde så ok. Vær ærlig. Mange mammaer er SKIKKELIG misfornøyde med magene sine. Og like mange er kanskje skikkelig fornøyde. Men jeg vil se noen vakre flate stramme mager der også. For det går fint an. Jeg var helt fin og stram etter første svangerskap. Mens jeg nå er mindre fornøyd. Men jeg er da like stolt av bragden for det :)

Anonym poster: 9e28c0759583998100c8ff1e5c6b03e5

• 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...