Vannmann35 Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 De jeg liker best er Cordelia Cecilia Camilla Caroline Cornelia Christian Christoffer
Poteta Skrevet 23. april 2013 #3 Skrevet 23. april 2013 Camilla, Caroline, Christine, Charlotte, Charlie (Gutt og jente), Christin, Christina, Celine, Celina, Carina, Cecilie, Cecilia Christoffer, Christian, Christer, Carl, Carlos, Cato, Cato
Versailles Skrevet 23. april 2013 #4 Skrevet 23. april 2013 Yngstedatteren min heter Cordelia, så jeg foreslår det
Frøken Ubesluttsom Skrevet 23. april 2013 #5 Skrevet 23. april 2013 Cornelia Celina Carina Carita Cecilie Carmen Cassandra Colin Charlie Cornelius Casper
Cornelianelia Skrevet 23. april 2013 #7 Skrevet 23. april 2013 Cedrik Casper Caspian Christoffer Christian Cornelius Clara Charlotte Cornelia Caroline Celina Celia Cecilia Cathrine Catinka Cajsa
September<3 Skrevet 23. april 2013 Forfatter #8 Skrevet 23. april 2013 Her var masse gode forslag takker og bukker for alle svar
Suebird Skrevet 27. april 2013 #12 Skrevet 27. april 2013 Constanse Christiane Celia Celeste Celestia Cecilia Caspara Calina Camelia Camille Catalina Catharina Cathinka Christense Ciara Cille Cilla Caspian Conrad Cedric Casander Castor Constantin Caius Calvin Celius Cyprian
Hun med alle ungene Skrevet 27. april 2013 #13 Skrevet 27. april 2013 Charlotte Caroline/a Celia Camilla Cathrine Constanse Cornelia Cornelie/a Carina/e Celine/a Cecilie Carmen Cassandra Christer Christian Christoffer/Christopher Cornelius Celius Casper Caspar Caspian Colin Conrad Charlie Cedrik Carl
Vårprinsessa Skrevet 27. mai 2013 #16 Skrevet 27. mai 2013 Heter jo Christina selv og har alltid vært veldig stolt over navnet mitt, så må nesten foreslå det Samtidig liker jeg Christiane, Cecilia og Camilla ganske godt Christian og Christoffer er fine guttenavn på C
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå