Gå til innhold

4ME fusion eller Zero2Four breeze? Erfaringer å dele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe trille til 2,5-åringen når lilleøster ankommer verden om ikke lenge. Har sett litt rundt, og tror vi har landet på en av disse. Men hva er forskjellen?? Har egentlig bare vært og sett på zero2four, men ser at den 4me på babyshop er ganske lik..

Vi har mountain buggy fra før, og er strålende fornøyd, så jeg vil helst ha en nett og hendig trehjuling til trille også, uten at den blir for stor og robust. Vil ikke bli brukt mye, han går jo som oftest selv, men det trengs en avlastingstrille til lange dager på ferie, i byen etc.

Grunnen til at jeg liker disse to er at de er små, lette å reise kollektivt med, samt har kurv, kalesje og ok trilleegenskaper - tror jeg? Har sett på babytravel bangkok også, men synes den blir litt stor og brei, men liker den forsåvidt godt.. Babyjogger city elite og maclaren dropper vi, de er altfor dyre, og vi trenger ikke så fancy vogn bare til litt ekstrabruk.

Er det noen som har erfaringer å komme med?

Skrevet (endret)

Vi har zero2four og er veldig fornøyd med den . Kjøpte den ifjor sommer for å ha med på syden ferie. Da var lillegutt nesten blitt 2 år og satt relativt lite i vogn, men grei å ha med på flyplassen blandt annet hvor det blir masse gåing og venting. Setet kan legges ganske langt ned, og det er plass til bleier og våtservietter eller en liten veske el. under i "bagasjerommet".

Den blir så liten og nett når man legger den sammen at vi trengte ikke sjekke den inn på flyet engang, vi bare tok den med helt frem til flyet, også la flyvertinnene den i et lite rom helt fremme på flytet. Utrolig kjekt. På den måten fikk vi ha vognen hele tiden helt til vi kunne gå ombord på flyet.

Den er lett å legge sammen og og sette opp igjen, det hele er gjort med 1 hånd på et par sekunder. Superlett =) Den virker også veldig stabil. Jeg har alltid trodd at 3 hjulinger velter lett, men det har vi aldri vært borti med denne vogna

Stoffet på vognen er også lett å holde rent. Det blei mye is spising og gris i vognen ifjor sommer men det var bare å vaske bort med en klut.

Vi skal ha med samme vogna på ferie i sommer, er såå fornøyd =)

Ellers er den veldig kjekk å bruke på kjøpesenter, korte turer osv også.

Tror ikke du kommer til å angre om du kjøper den =)

Endret av Mamma85 <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...