Gå til innhold

Mistet gutten min i februar, gravid igjen!

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi mistet sønnen vår i krybbedød i februar, bare 1år gammel:'(

En måned etterpå finner jeg ut at jeg er blitt gravid, og jeg er full av frykt for at jeg skal miste den lille i magen!

Kan dere se om dette svangerskapet vil gå bra? Og om vi skal få se han eller hun vokse opp?

Mvh Camilla 120685

Fortsetter under...

Hei!

En måned etterpå finner jeg ut at jeg er blitt gravid, og jeg er full av frykt for at jeg skal miste den lille i magen!

Kan dere se om dette svangerskapet vil gå bra? Og om vi skal få se han eller hun vokse opp?

Mvh Camilla 120685

hei camilla!

Jeg forstår at du er full av sorg enda, og det må ha vært en grusom opplevelse å miste et barn i krybbedød. Og denne sorgen tyger deg en del.. ikke rart..

Men energiene dine for dette svangerskapet er veldig gode, så slik jeg ser det nå, vil det gå veldig bra med neste barn.

Tusen takk for svar Tante-Esel!!

Jeg håper så inderlig vi får et velskapt barn som vi kan oppleve at vokser opp:)

Jeg har fått ul om en uke, så håper de allerede da kan se om alt er bra, da er jeg 11+1. Er sykemeldt fra jobben, så har altfor god tid til å tenke på alt som kan skje galt!!

Godt å høre fra deg :)

• 2 uker senere...

Hei!

Mvh Camilla 120685

hei camilla!

Jeg forstår at du er full av sorg enda, og det må ha vært en grusom opplevelse å miste et barn i krybbedød. Og denne sorgen tyger deg en del.. ikke rart..

Men energiene dine for dette svangerskapet er veldig gode, så slik jeg ser det nå, vil det gå veldig bra med neste barn.

Tante Esel!

Vi var på ul på fredag, uke 11. Alt så bra ut med lille i magen! To armer, to bein og et bankende hjerte:)))

Det var så godt å se <3

Annonse

Hei!

Mvh Camilla 120685

hei camilla!

Tante Esel!

Vi var på ul på fredag, uke 11. Alt så bra ut med lille i magen! To armer, to bein og et bankende hjerte:)))

Det var så godt å se <3

så fint :) fortsatt bare gode energier :) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...