Ecirtaeb Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Hva er det som gjør at man blir så usannsynlig trøtt? Er det at babyen er inne i en sånn voldsom vekstperiode at h*n stjeler all energien? Natt til i går sov jeg 9,5 t, hadde en goood time på sofaen i går ettermiddag, og klokka 20.50 (gikk i seng før eldstemann ;-) ) i går kapitulerte jeg og gikk i seng. Stod opp 06.30 og fikk de to andre på skolen og nå vurderer jeg sterkt å gå å legge meg igjen.... Sitter her og dupper i stolen.. Tror aldri jeg har vært så trøtt over flere dager før........
1sønn+1bonus+lillespire Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 tror h*n som har flyttet inn i magen er et murmeldyr....... Sover ca 9 timer hver natt pluss minst 1 time mitt på dagen. Helst enda mere men har jo jobb, mann og barn også. I forige svangerskap ble jeg faktisk sykemeldt pga totalt utmattelse og evig kamp om å ikke sove hele tiden. Trøst deg med at det blir bedre.
Skyen Skrevet 25. april 2013 #3 Skrevet 25. april 2013 Husk å få sjekket blodprosenten, er den for lav så kan man være ekstra trøtt. Trur at det er vanligst at den blir lav i 3. trimester, men det kan også skje tidligere. Er selv i uke 14 og er ennå like trøtt som i begynnelsen, tungt
Ecirtaeb Skrevet 26. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2013 Jeg er 20+3 etter menstermin eller 18+3 hvis ul-lege har rett (Jeg håper jeg har rett.... ) og jeg ble ikke trøtt før for halvannen uke siden............ Håpe det gir seg igjen like fort som det kom...
Milena Skrevet 26. april 2013 #5 Skrevet 26. april 2013 Hei. "Godt" at det er flere som er så trøtte! Begynte nesten å bli litt bekymret for all denne sovingen, for var ikke så "utmattet" i forrige svangerskap. Jeg sover 8-9-10 timer pr natt, og gjerne på dagen om mulig. I dag begynte jeg på jobben på ettermiddagen, og klarte faktisk å sove i 2 t.... Fikke nesten sjokk da jeg våknet. Mon tro om det blir bedre, eller verre, i 3 tri?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå