Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som gjør at man blir så usannsynlig trøtt?

Er det at babyen er inne i en sånn voldsom vekstperiode at h*n stjeler all energien?

Natt til i går sov jeg 9,5 t, hadde en goood time på sofaen i går ettermiddag, og klokka 20.50 (gikk i seng før eldstemann ;-) ) i går kapitulerte jeg og gikk i seng. Stod opp 06.30 og fikk de to andre på skolen og nå vurderer jeg sterkt å gå å legge meg igjen.... Sitter her og dupper i stolen.. Tror aldri jeg har vært så trøtt over flere dager før........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror h*n som har flyttet inn i magen er et murmeldyr.......

Sover ca 9 timer hver natt pluss minst 1 time mitt på dagen. Helst enda mere men har jo jobb, mann og barn også. I forige svangerskap ble jeg faktisk sykemeldt pga totalt utmattelse og evig kamp om å ikke sove hele tiden. Trøst deg med at det blir bedre.

Skrevet

Husk å få sjekket blodprosenten, er den for lav så kan man være ekstra trøtt. Trur at det er vanligst at den blir lav i 3. trimester, men det kan også skje tidligere.

Er selv i uke 14 og er ennå like trøtt som i begynnelsen, tungt :(

Skrevet

Jeg er 20+3 etter menstermin eller 18+3 hvis ul-lege har rett (Jeg håper jeg har rett.... :P) og jeg ble ikke trøtt før for halvannen uke siden............ Håpe det gir seg igjen like fort som det kom...

Skrevet

Hei.

"Godt" at det er flere som er så trøtte! Begynte nesten å bli litt bekymret for all denne sovingen, for var ikke så "utmattet" i forrige svangerskap. Jeg sover 8-9-10 timer pr natt, og gjerne på dagen om mulig. I dag begynte jeg på jobben på ettermiddagen, og klarte faktisk å sove i 2 t.... Fikke nesten sjokk da jeg våknet. Mon tro om det blir bedre, eller verre, i 3 tri?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...