Gå til innhold

Prøve på nr.3! Flere?

Anbefalte innlegg

Skal sette igang med prøvingen til høsten. Ser helst å være nygravert i november, men de jækla minipillene har jo lengre effekt enn ønskelig! Ikke har jeg fått tilbake mens etter fødsel (minipillen hindrer min mens også).

Det har tatt 6 mnd. med begge mine første...

Flere som venter med å sette igang-/er prøver på nr.3?

Anonym poster: 5ae822cbc3e32903a1c58cad0c292d70

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144041245-pr%C3%B8ve-p%C3%A5-nr3-flere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi prøver på min nr 3 og samboers nr 1 biologisk sett. Men siden alle bor her så blir det nå uansett barn nr 3 i huset. Har prøvd i snart et år, sa i september og kjemisk i desember. Om mensen kommer denne runden skal vi på sykehuset å ta prøver, greit å begynne å finne ut litt om hva som foregår med kroppen.

Jeg tok ut hormonspiralen i går og vi er dermed i gang med å prøve på nummer tre. Er ganske avslappet til dette denne gangen. Både med nummer 1 og 2 var jeg superklar for å bli gravid, og da vi bestemte oss for å prøve skulle jeg selvfølgelig ha blitt gravid for flere måneder siden;) Nå er jeg mer delt merker jeg. Ja, jeg ønsker en til, men liker også det mer behagelige livet med barn som straks er 4 og 7 år. Klaffer det så er det fint, men går det ikke så kan jeg leve med det også:) Spennende blir det nå uansett:)

Anonym poster: f859971668e4403745920d1fbaea1e12

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...