Gå til innhold

Jeg er 12 uker og drikker battery energidrikk to ganger daglig

Anbefalte innlegg

Skrevet

En boks morgen og en boks til kvelds.. Har hyperemesis og dette er alt jeg får i meg.. Vær så snill å si at jeg ikke gjør noe galt...

Anonym poster: aa6b8ea0b542c1697c692c454ec5b46e

Skrevet

Dessverre, kan ikke si det.

Har du ikke en gang lest på boksen?

Gravide skal IKKE drikke de.

Anonym poster: d3b5ddfcc0a56b5b9e459aaf23ccff76

Skrevet

2 er ganske mye, men jeg drakk en boks nesten hver dag under svangerskapet mitt. Fikk beskjed av jordmor på sykehuset at det var bedre å drikke battery enn kaffe. Vet ikke om det stemmer, men skjedde ikke noe galt her i alle fall

Skrevet

Prøver å holde meg til en boks, men klarte ikke det idag. Trodde det var 82mg koffein i en boks? Og gravide skal ikke drikke mer enn 100-200mg daglig ?

Hi

Anonym poster: aa6b8ea0b542c1697c692c454ec5b46e

Skrevet

2 er ganske mye, men jeg drakk en boks nesten hver dag under svangerskapet mitt. Fikk beskjed av jordmor på sykehuset at det var bedre å drikke battery enn kaffe. Vet ikke om det stemmer, men skjedde ikke noe galt her i alle fall

kan umulig være bedre å drikke battery enn kaffe. Den Jormora må da være på bærtur. Nå er det seg slik at all koffeinholdig drikke skal man være forsiktig med, men å si at battery er bedre er bare tull.

Anonym poster: 602941c3a3adb106d0658ac635c8cd56

Skrevet

Det går greit. Det er innenfor høyeste anbefalte koffeinmengde til gravide. Du kan se råd for dette på matportalen.no (spesielle grupper -> gravide).

Anonym poster: c6ad562a5922beed3520d34462bb5ce0

Skrevet

Som du vet om ja, barnet ditt er sikkert ganske lite enda -konsentrasjonsvansker, lærevansker og bokstavdiagnosene kommer jo gjerne først i skolealder.

Battery og lignende er gift for kroppen, man inntar ikke det når man er gravid. Hvis ikke man er dum i hue da, men da gjør man sikkert mye annet dumt også og ender opp med en unge som er like dum i hue som mora si. Sånt er jo arvelig for en grunn... Stakkars unge!!

Anonym poster: d900f7059eb492f2d26f26998aaad416

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...