Gå til innhold

halleluja!

helixxx

Anbefalte innlegg

Var hos ein privatlege idag vedr min habituell abort. Han var veldig fokusert og spurte meg alle spm eg forventa meg. Han talde egg og såg på livmor-slimhinne og fortalde meg kva han leita etter og kva han fant. Eg startar på prednoselon og albyl-e idag. Seinare klexane og crinone. Han vil og sjå meg ved neste mens for å følge med egga. Planen hans innbefatta at eg og mannen skal kose oss i helga. No har eg håp. No må eg få mannen på gli (eg veit man bør gjere ting i anna rekkefølge men det er unntakstilstand no).

Eg skAl kanskje starte med pergo og viss eg ikkje blir gravid med ein gang.

Fortsetter under...

Kor spennende det hørtes ut... Skal du gå hele tiden på albyl-e? Jeg fikk jo også beskjed å starte på det, men nu når jeg fikk mensen, så stoppet jeg bare opp. Tro om det er dumt eller om jeg bare skal fortsette eller vente til jeg har eggløsning neste gang?

Du får ha lykke til og kos deg masse med mannen ;)

Lykke 73 - ja, eg trur eg skAl fortsette med albyl-e. Heilt til veke 18 (eventuelt) så han.

Eg var veldig glad når eg skreiv innlegget, men har no beina på jorda igjen. Eg vil jo egentleg ikkje proppe meg full i medisinar og tenker litt på det når pille etter pille sklir ned i magen. Og så er det jo min kjære mann og, som ikkje heilt har sagt klar endå. Eg har jo fortalt han om det, men eg trur han fekk litt bakoversveis av min planlegging og alt som høyrer til. Vi har jo egentleg ikkje diskutert det ferdig endå.

Så no er eg litt glad, litt redd og litt flau. Og veldig veldig usikker

Lykke 73 - ja, eg trur eg skAl fortsette med albyl-e. Heilt til veke 18 (eventuelt) så han.

Eg var veldig glad når eg skreiv innlegget, men har no beina på jorda igjen. Eg vil jo egentleg ikkje proppe meg full i medisinar og tenker litt på det når pille etter pille sklir ned i magen. Og så er det jo min kjære mann og, som ikkje heilt har sagt klar endå. Eg har jo fortalt han om det, men eg trur han fekk litt bakoversveis av min planlegging og alt som høyrer til. Vi har jo egentleg ikkje diskutert det ferdig endå.

Så no er eg litt glad, litt redd og litt flau. Og veldig veldig usikker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...