Gå til innhold

9+0 idag og KVALM!

Anbefalte innlegg

jeg som har vært relativ fin hele tiden med kun noen små kvalmebølger og bittelitt uggen...og det har foressten hjulpet å spise.

Nå har jeg vært konstant kvalm i 5 timer....hjelper ikke å spise og ingefær te har heller ikke hatt noen funksjon...OFF!

Skjønner ikke hvorfor jeg har "savnet" kvalmen....

Har jo trodd at det kunne være noe galt hvis jeg ikke var kvalm.

Men nå ønsker jeg over alt i verden at den skal bli borte!!

Noen som har noe gode råd jeg kan prøve??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144041160-90-idag-og-kvalm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det er helt jævlig.....har hatt en del sure oppstøt og halsbrann jeg også men det har heldigvis roet seg nå....

Kvalmen er bittelitt bedre nå men lagt i fra borte!

Nei...god bedring til oss begge og til helvete med hele kvalmen! :-)

Det blir vel bedre etterhvert.

Annonse

Skal kjøpe den jeg også :) har hørt mye bra om den.

Men kvalmen er ikke så sterk i dag som den har vært.

Så det kommer å går litt hos meg :) men får se ut over dagen...kvalmen min kommer som regel på ettermiddagen og kvelden.

Men for en bedriten dag jeg hadde i går....dårlig natt, kvalm og uggen hele dagen, messmerter, hormonell til tusen,sulten heeele tiden, trøtt og sliten...

jeg var så glad når dagen var omme og jeg kunne legge meg! :) sovna som en stein! :P

men tror det blir en bra dag i dag! :D

Fortsatt elendig form her også, enda jeg er godt over 9 uker nå. Men har prøvd meg på jobb igår og idag da, men tror det blir sykedag igjen i morgen :( Ikke så ille kvalme på morgenen, men ettermiddag/kveld kan være skikkelig ille, og særlig hvis jeg dupper av litt, men er jo vanskelig å holde seg våken også... Blæh :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...