Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begynn når du føler for det. Kikk etter tilbud og porsjoner utover i svanger skapet så har du litt å kose deg med underveis. Jeg har nok tatt litt hardt i litt tidlig og trodde det meste var på plass, men med nærmere ettertanke ser jeg at det er fortsatt ting å ønske seg eller som jeg må låne eller kjøpe.

Mye kan lånes av familie og venner eller kjøpes rimelig. Ikke gidd å kjøp alt nytt. F.eks vippestol, bæresjal/bæresele, ammepute er ting som mange ikke har slitt ut og helt supert å låne eller kjøpe brukt.

Jeg begynte allerede i uke 12, bare for å kjenne litt på det.

Etter ordinær UL(uke 19-20) tok jeg et skikkelig rush med både bilstol, vognpose, stellematte, håndkler, kluter, sengetøy og masse klær til det første året;)

Nå i uke 27 bestilte jeg vogn!

Ja er vell ca 12 uker på vei nå, og har litt lyst å bynne snart. :P men var redd det var litt tidlig... :) men sant det, er vell kanshe bare å bynne å holde utkikk etter gode tilbud og slikt, kan jo være litt å spare på det, enn å stå i siste liten å være pent nødt å kjøpe uansett pris. :) takk for råd :)

Jeg venter til etter 12 uker.

Men jeg har faktisk kjøpt to mammabukser allerede og jeg er bare 9 uker på vei.

Men har ikke kjøpt fordi jeg har fått babymage men jeg har fått mer fett fordi jeg eter til den store gullmedaljen!

Så jeg gidder ikke å kjøpe vanlige bukser som jeg må bytte ut etter en måned eller 2 alikevel.

Like greit å kjøpe mammabukse som jeg får brukt hele svangerskapet.

Men så fort jeg er 12 uker og alt er bra så blir det nok noe shopping :-p

Når du vil :-)

Med nr.1 kjøpte jeg de første plaggene i slutten av 1.tri. I uke 24 var vi ferdig med det meste.

Med nr.2 hadde vi det meste, men kjøpte noen rosa klær og en bamse etter ordinær ul. Når vi mistet henne i uke 22, var det veldig godt å ha noe som var "hennes". Det er vel derfor man sier at man skal vente, tilfelle det går galt så blir det vondt å ha alle tingene.

For min del var det fint å ha noe, men jeg tror ikke jeg vil bruke det vi kjøpte, hvis det blir ei jente til... Men som regel går det jo bra ♥

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...