Gå til innhold

Å så trist jeg er. ...

Hedda39

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gråter en skvett for deg. Ta vare på dere selv. Så håper jeg dere får god oppfølging neste gang. Og ultralyd jevnlig. Og ekstra kontroll i uke 12. Da kan de se litt mer.

Det går bra neste gang! Selv er jeg gravid for 8 gang. 29 uker på vei. Har et barn fra 6 svangerskap. Så det er mulig.

Så bra. Jeg var litt redd for å skrive det. Men håpet det kunne gi håp.

Jeg fikk beskjed av en lege på sykehuset om å ikke gi opp. Hun hadde hatt pasienter som hadde mistet ti ganger før hun fikk barn. Det var en motivasjon for meg en stund. Men jeg vet nå at jeg ikke hadde taklet så mange.

Jeg håper også du kommer til å gå lykkelig ut av sykehuset!

Gjest Trulte med to små

Kjære deg! Så ufattelig vond en opplevelse å måtte føde et barn som kom stille til verden. Det høres ut som om dere gjorde et verdig farvel ( eller på gjensyn? <3 ) med den lille, både du og mannen din.

Jeg syns dere fortjener alt det beste og håper inderlig dere vil lykkes en gang.

Det verker langt inni hjertet å høre om slike opplevelser og jeg kan bare sende deg min dypeste medfølelse og varme tanker.

Håper livet kan smile til dere igjen og ta godt vare på deg selv og din kjære!

Annonse

Tusentakk Lykke. Den lille var så høyt ønsket som det går ann å bli <3 vi har lengtet og ønsket i mange mange år nå, og dessver hatt mange nedturer og mye trist. Men dette toppet alt :(

Men bretter opp ermene, og gjør oss klar for nye runder..... Drømmen om babylykke gir vi aldri opp. Men jeg trodde jo den var kommet nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...