Gå til innhold

Seteleie med førstemann, der andremann har snudd seg med hodet ned veldig sent?

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet at de kan snu seg helt til uke 37... men jeg spør likevel. Jeg er nå i uke 30, og babyen lå i seteleie på kontroll i dag. Det er jo veldig tidlig, og mange snur seg selvsagt mange ganger enda. Jeg er egentlig ikke noe stressa for det. Men siden storebror lå med rumpa ned (sannsynligvis hele veien), blir jeg jo ekstra obs. Leser rundt omkring at rundt uke 32 vil 80% ligge riktig vei. Er det noen som har hatt sete med førstemann der baby nr 2 har snudd seg i riktig leie veldig sent? Begynner plutselig å lure på om dette går samme veien som sist..

Fortsetter under...

Hei! Vet ikke ennå m nr 2 som foreløpig ligger i seteleie(38+),men nr.1 lå riktig vei fram til uke 37. Lå i seteleie fra uke 37 til uke 39 og fødte han i hodeleie på overtid. Han festa seg aldri. Det er jo tidlig ennå for deg og h*n har egentlig god tid til å snu seg:)

Hadde du ks m førstemann?

Hei! Vet ikke ennå m nr 2 som foreløpig ligger i seteleie(38+),men nr.1 lå riktig vei fram til uke 37. Lå i seteleie fra uke 37 til uke 39 og fødte han i hodeleie på overtid. Han festa seg aldri. Det er jo tidlig ennå for deg og h*n har egentlig god tid til å snu seg:)

Hadde du ks m førstemann?

Ja, det ble ks med førstemann. Har veldig smalt bekken, så er spent om jeg får føde denne gangen! Hadde liksom tenkt det ;-)

Ok:) Jeg har lang rygg og han har trolig derfor god plass til å tulle rundt så sent. Han har snudd seg fram og tilbake siden hodeleie i uke 35. Ikke stressa i det hele tatt;) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...