Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg .. Ferdig på trening og venter på å gå på kveldsvakt. Så ser jeg på repliser av dette programmet på tv2.... Ôg når du begynner å grine av introen så vet man at ønske om ny graviditet og et nytt søsken i flokken er stort etter sa i mars... Må jo le litt av meg selv da ; ))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144040958-beretninger-om-begynnelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg! Jeg har ønsket meg et barn så sårt, siden vi begynte prøvingen for 9 mnd siden (ikke gått på ppiller på tre år..) Jeg har venninner som har fått sin første, andre og nå har tredje på vei, og endelig er jeg også gravid og skal (om alt går bra) ha baby 24.12 :-) Og om det ikke går bra denne gangen, så vet vi at vi er i stand til å bli gravide. Masse lykke til, håper du snart får den lille som du lengter etter. God vakt da:-)

Vet akkurat hvordan du har det! Ønsket er overveldende stort! Jeg har ingen barn fra før, men ble overlykkelig da jeg testa positivt i februar. Så sorgen ble stor da det endte i MA.. men jeg trøster meg med at jeg kan jo i allefall bli gravid! :) og etter å ha opplevd noe sånt, så VET jeg at mitt aller største ønske et å få et barn <3 det finnes ikke tvil liksom! Håper vi blir gravide igjen fort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...