Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Vært og satt inn ny spiral og har kjempesmerter i magen. Tok to tabletter 7.30. Anonym poster: e16bb679d6bb09b1527dfd33a597eef5
Gidder ikke! Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 Da jeg hadde lungebetennelse sist med en liten på 4 mnd, måtte jeg ta paracet så ofte noen ganger for å orke å amme. Etter 2-3 timer var feberen skyhøy igjen og jeg orket ikke snu meg i senga en gang. Det er jo ikke anbefalt, jeg tror jeg hadde prøvd å holde ut litt til før jeg tok to nye paracet. Da burde du ta en ibux i tillegg! Det hjelper veldig. Nå har det gått en time da, så du har kanskje tatt mer og har litt mindre smerter? Misunner deg ikke, satt inn spiral for litt siden og det var ikke godt etterpå! Ta ibux også, de funker bedre sammen
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 Nei, det har ingenting for seg. med mindre du tok kun 500 g, da kan du ta 500 til. Tok du vanlig dose på 1 g må du vente 6 timer, og det har ingen hensikt å ta det før, paracet virker ikke bedre om du tar mer, da virker det bare ikke i det hele tatt. Har legen sagt noe om du kan ta ibux? I så fall ville jeg gjort det, ibux og paracet i kombinasjon (du har jo allerede paraceten innabords) fungerer ofte utrolig mye bedre enn paracet alene. Anonym poster: 908fe930fc83a744994033e373d4a1fc
<3 2G <3 Skrevet 22. april 2013 #4 Skrevet 22. april 2013 Hadde helle tatt ibux, hjelper mer på magedmerter
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #5 Skrevet 22. april 2013 Takk for svar. Kan ikke ta Ibux pga hjertemedisiner jeg går på. Fant 1,5 paralgin forte i medisinskapet som jeg hadde glemt at jeg hadde fra tidligere (tar nesten aldri smertestillende). Tidligere har en halv paralgin slått meg helt ut og gjort at jeg har sovnet. Nå har jeg fortsatt vondt etter 1 hel tablett, men det har tatt noe av brodden. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre utover dagen. Skjønner ikke at det skal være SÅ vondt! Kom meg så vidt hjem fra legetimen. Kvalm og frøs. Kvalm er jeg fortsatt. Det var da ikke i nærheten av så vondt sist! Godt jeg ikke skulle på jobb i dag. Det hadde jeg ikke klart! HI Anonym poster: e16bb679d6bb09b1527dfd33a597eef5
Tarssan Skrevet 22. april 2013 #6 Skrevet 22. april 2013 Takk for svar. Kan ikke ta Ibux pga hjertemedisiner jeg går på. Fant 1,5 paralgin forte i medisinskapet som jeg hadde glemt at jeg hadde fra tidligere (tar nesten aldri smertestillende). Tidligere har en halv paralgin slått meg helt ut og gjort at jeg har sovnet. Nå har jeg fortsatt vondt etter 1 hel tablett, men det har tatt noe av brodden. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre utover dagen. Skjønner ikke at det skal være SÅ vondt! Kom meg så vidt hjem fra legetimen. Kvalm og frøs. Kvalm er jeg fortsatt. Det var da ikke i nærheten av så vondt sist! Godt jeg ikke skulle på jobb i dag. Det hadde jeg ikke klart! HI Anonym poster: e16bb679d6bb09b1527dfd33a597eef5 Hvis smertene vedvarer utover dagen og du får feber ville jeg kontaktet legevakt.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 22. april 2013 #7 Skrevet 22. april 2013 Du satte inn spiralen igår? Har du hatt feber i 1 døgn også? Ville ringt legekontor/legevakt og hørt om du burde komme for sjekk, høres ikke bra ut - infeksjon? God bedring
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #8 Skrevet 22. april 2013 Satt den inn i dag. Smertene har vært der siden den ble satt inn. Ingen feber Er litt bedre nå, men vet ikke om det er litt virkning igjen av paralginen. Hi Anonym poster: e16bb679d6bb09b1527dfd33a597eef5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå