Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Velkommen alle sammen! :-)

Moro å se at det blir flere her inne.

Kjenner som dere flere og flere tegn på at jeg faktisk er gravid. Her har puppene bestemt seg for å bli litt større (spesielt det høyre), og disse murringene som noen ganger tar tak. Har også blitt bekymret jeg også, lykkeligliten, har kommet fram til det samme som deg :-).

Også hender det at jeg bjeffer litt unødig på min kjære... Hehe!

Kan også føle meg kvalm inne i mellom, uten at jeg føler meg dårlig.

I går var jeg hos en venninne som er gravid i 4. mnd, og da klarte jeg ikke holde munn eller masken. De visste at vi prøvde, og når jeg hadde smilet mitt rundt hodet skjønte hun tegningen fort. Men det er godt å ha en venn og prate med og hva som skjer, siden jeg og min samboer bor i en by på andre siden av landet i forhold til våre foreldre.

Fortsetter under...

Jente på 23 år her, født i 89 så rekker å bli 24 før baby kommer. Er akkurat 5uker på vei. Fant ut i dag etter å hatt mange symptomer som kunne forbindes med mens, men allikevel forsinket mens. Men i går ble jeg overbevist da jeg fikk en sterk metallsmak i munnen og en syk smerte i venstre bryst. Og ganske riktig var testen positiv i dag.

Er samboer med barnefar og har vært det ca 6 mnd så det er ganske tidlig og ikke veldig planlagt. Har ikke sagt det til noen, og vi er blitt enig om å vente til minst uke 15. Jeg har veldig lyst å holde det hemmelig så lenge som mulig :D Men har selvfølgelig veldig lyst å fortelle det til alle vi kjenner, så blir spennende å se hvor lenge det blir hemmelig ;)

Plager jeg har er ømme bryst, stølmage og svimmel/tung i hodet. Føler nesten kun får å sove eller være ut i frisk luft med stor mørke solbriller ;) Har stor dilla på wok og kunne spist hele dagen :P håper jeg klarer å knipe igjen til værtfall 1 januar :D

5+5 i dag, fikk vite det akkurat for en uke siden. Har som deg bestemt at jeg skal forsøker holde på hemligheten til det ikke er mulig og skjule det lengre. Er en del utfordringer med bursdagsfeiringer og slikt, men man vel kunne dra en hvit en for å komme seg unna kinkige spm. Merker ikke noe annet til dette enn at jeg har en god del murringer i magen. Av og til er det så vondt at jeg blir litt bekymret, men jeg har forstått at dette visst nok er normalt.

Er litt øm i brystvortene i tillegg til at de har blitt litt større. Kanskje litt ustabil følelsesmessig! Sint,sur,gla og redd på samme tid. Veldig spesielt og pussig følelse :)

Ja det blir en prøvelse å holde det skjult :) Men har å lyst at folk skal begynne å se det før vi forteller. Har avtale med en venninnegjeng at dem skal komme å bo hos meg en helg i juni da det er festival her i byen. i går ringte jeg til alle og sa at jeg ikke hadde fått innvilget ferie den uken(noe som jeg har). Noen hvite løgner blir det :P huff.. vi ble da enig om at vi heller drar på en annen festival som er i september, men til da er det vell såpass synlig ;) hihi.. Kommer til å være så stolt vist jeg klarer og holde det hemmelig til 4 mnd :) har mage fra før så tror ikke det blir så vanskelig med tanke på kroppen, men det er munnen min som er et problem ;)

Hehehe, ja munnen ja...den får seg til å si så mye rart ;)) jeg tenker at det til sommeren kan bli vanskelig og Hole det skjult, spesielt om man får godt vær å sommer klærne kommer på.

Synes værtfall det er godt og kunne snakke litt med dere her inne...så blir ikke trangen til dette utad så veldig stor! Jeg synes det hele er så uvirkelig, vurderer å kjøpe en ny test bare for sikkerhets skyld ( akkurat som om de to jeg har tatt skulle vise feil ;p) , men burde vel heller smøre meg med litt tålmodighet i stedet! :))))

Hehehe, ja munnen ja...den får seg til å si så mye rart ;)) jeg tenker at det til sommeren kan bli vanskelig og Hole det skjult, spesielt om man får godt vær å sommer klærne kommer på.

Synes værtfall det er godt og kunne snakke litt med dere her inne...så blir ikke trangen til dette utad så veldig stor! Jeg synes det hele er så uvirkelig, vurderer å kjøpe en ny test bare for sikkerhets skyld ( akkurat som om de to jeg har tatt skulle vise feil ;p) , men burde vel heller smøre meg med litt tålmodighet i stedet! :))))

Jeg er helt enig med deg, at det er godt å få ventilert babypraten her inne med dere! :-) Tok selv en test tidligere i uken. Hadde jo noen til overs fra. Den var som forventet, enda mer tydelig da enn når jeg fikk positivt første gangen! ;-)

Jeg er helt enig med deg, at det er godt å få ventilert babypraten her inne med dere! :-) Tok selv en test tidligere i uken. Hadde jo noen til overs fra. Den var som forventet, enda mer tydelig da enn når jeg fikk positivt første gangen! ;-)

Lettere å holde det hemmelig får andre, når man for "prata" litt hær ;)

Måtte ta ny test i dag.. Bare for æ være sikker. Alt er så uvirkelig, men den slo ut positiv! Det var betryggende så nå er det vel sikkert sant da?;) har ikke vært så øm i brystene, men det lille som var er borte.. Tro om det er vanlig? Noen av dere som har opplevd det?

Annonse

Måtte ta ny test i dag.. Bare for æ være sikker. Alt er så uvirkelig, men den slo ut positiv! Det var betryggende så nå er det vel sikkert sant da? ;) har ikke vært så øm i brystene, men det lille som var er borte.. Tro om det er vanlig? Noen av dere som har opplevd det?

Mange som ikke har noen symptomer i det hele tatt når de er gravide, eller som mister de symptomene de hadde uten at det er noe galt. Så lenge man ikke har vondt og blør så er nok alt i skjønneste orden :-D Vi uten symptomer får prise oss lykklige, heller det enn å henge over doskåla til alle døgnets tider, hehe! :lol:

• 2 uker senere...

Hei,

Jeg er 35 år, snart 36, så jeg er vel å regne som veteran her inne ;) Har tvillingjenter fra før som blir 4 år i januar, så vi håper at den nye stjernen kommer i 2014, men er velkommen når den måtte føle for det og etter uke 37 :)

Etter div. kalkulatorer har jeg termin 1 januar så jeg hører vel til her inne!!

Hurra for 2014!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...