Gå til innhold

Hvilket bilsete (9-18 kg)....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere eller anbefaler dere? Tips?

Gutten vår veier rundt 9,5 kg, men kan kan UMULIG ha Maxi Cosi setet til han er 13 kg

Skrevet

Vi har cybex sirona 2.0. Er veldig fornøyd med å kunne snu stolen når ein skal sette inn barnet.

Skrevet

Vi har cybex sirona 2.0. Er veldig fornøyd med å kunne snu stolen når ein skal sette inn barnet.

Den har vi også sett på, og har mest lyst på. Men kan det settes i en bil som ikle har isofix?

Vi har isofix, men foreldrene mine hAr ikke. Dumt å ha et sete som ikke kan settes inn i dems bil også

Skrevet

Den har vi også sett på, og har mest lyst på. Men kan det settes i en bil som ikle har isofix?

Vi har isofix, men foreldrene mine hAr ikke. Dumt å ha et sete som ikke kan settes inn i dems bil også

Må ha isofix ja.
Skrevet

Glømte å skrive; vi har isofix kun på eine bilen, og byttar bil etter kven som har med barnet.

Skrevet

Glømte å skrive; vi har isofix kun på eine bilen, og byttar bil etter kven som har med barnet.

Søren. Da blir den egentlig uaktuell :( har SÅ lyst på det setet

Skrevet

Du må nesten bare prøve hvilke seter som passer best i bilene. Vi har besafe izi combi x3 og er veldig fornøyd med det :) en del sier det er så vanskelig åmontere, men det er vanesak. Vi har uten isofix, og det er ikke lange stunden jeg bruker når jeg skal flytte setet.

Skrevet

Cybex sitt sete er ikke så stort. Hadde veldig lyst på det jeg og, men har en lang baby så måtte kjøpt nytt tidlig. Vi har britax max fix, han sitter veldig fint i det. Men vi har isofix-varianten. De har en uten isofix også. Vi er fornøyde hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...