Gå til innhold

Dere som har 2 barn...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå var det bare 2,5 år mellommine to. Men synes ting gikk overraskende bra:) barna hadde to vidt forskjellige behov de første par årene, men nå er jeg heldig og har en mann som er superflink med ungene og har en vanlig 8-4 jobb og blir han ikke ferdig innenfor tiden setter han seg heller ned etter ungene har lagt seg:)

Men enkelt summert var det en fantastisk opplevelse å gå fra ett til to barn. Bare det å se søsken båndene knyttes var helt magisk! Veldig spent hvordan det blir nå tredje gangen...

Her er det 10 år imellom ca, og storebror koser seg masse med søsteren. Hjelper til mye, bader, kler av og på, sitter med henne, bærer henne og til og med skifter bleie ;-) er viktig at de får være med på stell ol så de føler seg verdsatt og verdifulle og ikke oversett.

Storesøster er 19 mnd og lillesøster blir en uke i morra.jeg synes d går over all forventning:-)

Ja storesøster er litt mammadalt (ho er syk oxo) men d er jo en stor omveltning for ho å dele mamman og pappan sin.

Ho synes d er stas mes babyen, , passer på henne og hjelper til med å skifte klær og bleier.

Samtidig gir vi henne alenetid m mamma og pappa nå og da.

D går såpass bra at jeg har vaska bad og soverom, støvsuga og bskt brød etter at vi kom hjem;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...