Gå til innhold

Været på Sunny Beach

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er været i Bulgaria, påSunny Beach i juni/juli? Vi reiser dit på 2 ukers ferie, og håper selvsagt på pent og varmt vær.

Men folk har sagt så forskjellige ting til oss om været. At det kan regne veldig masse, og at været er generelt veldig dårlig.. Håper for all del at det ikke er tilfelle...

Noen erfaringer med Sunny Beach? Og været der i mnd skiftet juni/juli?:)

Anonym poster: a9d9a284758fa1cd4d30ba7701230dfe

Fortsetter under...

Skrevet

Været i den tiden er topp! Det kan regne en del i mai, men det pleier å være over for lengst på den tiden der. Merk at det ikke alltid er like varmt (og klamt) på kveldene og nettene som det er i feks Hellas og Spania, så ikke reis med kun miniskjørt og singletter ;-)

Skrevet

Vi var der i slutten av juni. Det var deilig varmt på dagtid, både på land og i sjøen. Men jeg ble svært overrasket over hvor kaldt det var på kveldstid. Jeg hadde med meg mange kjoler jeg tenkte å bruke, men endte opp med tights, skjorte og genser/jakke hver kveld.

Anonym poster: fe9ae9e1eabf71604d8f6d32f642f93d

Skrevet

En ting jeg har lært meg etter mange år i reisebransjen er å ALDRI

love godt vær.

Det er sikkert noe som er "vanlig" eller "normalt", men det er jo ikke sikkert at det er supert vær akkurat den ene uka dere er der.

Ikke meningen å piss on your parade, men sånn er det :)

Anonym poster: 41ccbfd51a6c1a2e6e7d0088cb8e2336

Skrevet

Her er gjennomsnittstemperatur og antall regndøgn i de uke like månedene

http://www.startour.no/feriereiser/bulgaria/sunny-beach/vaer

Når vi var der i begynnelsen av juli var det forferdelig varmt. Det hadde nettopp vært hetebølge der, men temperaturen hadde ikke blitt så veldig lav når vi reiste dit. Vi hadde ca 45 grader i skyggen og stort sett vindstille. Var det vind kjentes det ut som om at temperaturen var enda høyere fordi vinden var varm.

Når kvelden kom var det mye kjøligere så da tok jeg med meg en genser i tilfelle jeg syns det ble for kjølig.

Anonym poster: 1bafd90c49e2b30f6dadcd3c69198493

Skrevet

Tusen takk for svar. Håper vi for kjempe fint og varmt vær, siden vi skal være der i 2 uker:)

HI

Anonym poster: a9d9a284758fa1cd4d30ba7701230dfe

Annonse

Skrevet

Min erfaring er at været og temperaturen er bra, ikke for varmt men absolutt varmt nok. Men nå husker jeg at vi hadde tre dager med 17 grader og regn etter hverandre for noen år siden, det var hustrig. Vi skal forøvrig tilbake i år, men ikke til sunny beach.

Anonym poster: ff15e8d8957baeb9dbe16a7163ed1ec6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...