Gå til innhold

Mistet i samme uke hver gang...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skriver på vegne av min beste venninne som nå har mistet i 7. uke hver gang uten at man vet hvorfor.

Neste gang hun blir gravid vil hun bli sykemldt fra dag 1 og få oppfølging hos lege og med UL.

Det jeg lurer på er om noen av dere har opplevd å miste flere ganger i samme uke og hvilken info fikk dere ?

Hvorfor skjer dette ?

Takker for svar :)

Anonym poster: d588bc494f293cfdb8764bbd80bdce65

Fortsetter under...

Jeg mister på samme tid hver gang. Jeg får til svar at det er helt tilfeldig. Selv om jeg ikke tror en mm på det.. Uansett - jeg får oppfølging med ultralyd annen hver uke fra uke 7. Nå sist mistenker de at jeg har for snill livmor som lar "svake/dårlige" egg feste seg. Tviler på det også, men tror mer på det enn at alt er så tilfeldig.

Har hun mistet mange ganger?

Takk for svar...

Du har jo hvertfall fått en forklaring selv om den var helt håpløs ja.

Hun har en nydelig datter på 1 1/2 og mistet to ganger før dette. Litt usikker på om det da skjedde på samme tid. Men nå som de prøver på nr. 2 har hun mistet 3 ganger. Og alle tre i samme uke.

Får så utrolig vondt av henne. Den siste gangen hun ble gravid var hun kun tre uker bak meg. Selv om hun takler det bedre enn jeg noen gang ville gjort syns jeg det er vanskelig å gå gravid rundt henne med tanke på at vi skulle hatt termin i samme mnd.

(Postet som anonym sist uten at jeg var klar over det ! )

Hei.

Du er ei snill veninne som bryr deg! Kanskje du kan vise veninna di dette forumet. Sjølv finn eg mykje trøst og info her!

Takk for det :)

Har fortalt henne om forumet men hun virker ikke sånn super gira.. Ikke vet jeg hvorfor. Jeg bruker formuet til alt heheh.

Men syns det er greit å høre litt her inne sånn at jeg kan dele det med henne. Selv har jeg aldri mistet så kan ikke forestille meg hvor vondt det må være. Derfor litt vanskelig for meg å "hjelpe" henne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...