Gå til innhold

Hvor langt var dere på vei når dere hadde time til den vanlige UL?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var i uke 18+1. Tror det er helt vanlig, sjelden jeg hører om noen som har det tidligere. De fleste jeg kjenner har hatt det litt senere enn meg, rundt uke 19/20.

okei :) da er det greit ;p hehe. høres nesten ut som jeg trodde jeg ikke fikk ul hvis det hadde gått for lang tid vettu.. haha. men takk for svar :)

Jeg er 16 + 3 i dag, fikk time til oul den 10. Mai. Men siden vi er borte da ba jeg om å få en time før. Fikk det på nød og neppe, men de sa de helst ville at jeg skulle være 18 fulle uker, for da er det lettest å beregne termin :)

Annonse

Annonse

Jeg har ikke fått før uke 20+ 5.. så det varierer. Spurte jordmor om det var sent, men hun sa det var helt fin, normalt :) Har ikke hatt noen komplikasjoner så derfor stresser de vell ikke med det heller.. men kjedelig å vente!!

Helt normalt i uke 18 :) Forje svangerskap fikk jeg ikke time til ordinær ul før jeg var i uke 24! Det var både legen min og hun som utførte ul enig i at var litt i det seneste laget. Da var vanskelig å sette en presis termin, siden det var så stort "gap" mellom mens termin og det hun regnet på den ordinære ul! Siden alle fostere vokser forskjellig etter en viss tid (mener hun sa rundt uke 18-20?). Men frøkna kom dagen før termin som ble satt ett sted midt i mellom, så det var ikke så gæli "tippa" ^_^

Denne gangen er jeg 18 uker da jeg skal på ordinær ul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...