Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har også hatt to behandlinger, merker jo at det skjer ting. Neste behandling tirsdag. Er moden med noen cm åpning, så håper jeg kommer igang snart :) Menstermin 23 april, ultermin 2 mai. Sto om det i en annen tråd her også, at det ikke gjør at man føder fortere men får en lettere fødsel når det først setter i gang. Men er diskutert.

Jeg har ikke personlig erfaring, men ei venninne har tatt det før begge fødslene sine og har bare positive erfaringer. Den første fødselen gikk veldig bra til å være førstegangsfødende. Den siste fødselen startet bare 1 døgn etter akupunkturbehandlingen (2 uker før termin) og gikk som en drøm! Kan selvfølgelig være bare tilfeldig, men jeg skal iallefall prøve jeg også når jeg kommer så langt :) Lykke til!

Hei! Jeg hadde modingsakupunktur sist. Fikk også hjelp til noen av svangerskapsplagene (treg mage, leggkramper, vondt i isjasnerven, lite energi). Jeg likte det godt, og skal gjøre det igjen når neste termin nærmer seg. Jeg fødte 10dager over termin, men min første fødsel varte i 2,5 time og gikk veldig fint :-)

Nålene settes rundt om kring på armer, korsrygg, mage etter hvert, hånda, foten, fikk en i hodet. Husker ikke hvilke nåler som var for hva.

Annonse

Jeg hadde det i dag (37+6) - første gang med akupunktur i det hele tatt.

Fikk to-tre nåler i beina, en i magen, en i korsryggen og en i hånda.

Skal tilbake senere i uka, så gjenstår det å se om det virker som om det har noe for seg eller ikke. Slik jeg har forstått det også, setter det ikke nødvendigvis ting i gang, men gjør at det går raskere/lettere når det starter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...