Gå til innhold

Noen som har tips til et fint hotell maks 1 time fra Oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Jeg har vært på Farris Bad og Quality Spa & Resort Son, men finnes det andre gode hoteller ikke så langt fra Oslo?

Skrevet

The Thief er jo ganske hypet om dagen?

Skrevet

Refsnes gods :)

Anonym poster: 56dda48a32fbd55bafd5375f86c89aaf

Skrevet

Tja, The Thief er jo godt nok for Mr. Bieber, så kanskje der? Jeg har ikke prøvd det, så vet ikke. Mange gode hoteller i Oslo sentrum, men regner vel med at du skal ut av byen.

Hva er formålet forresten? SPA? Alle Quality Hotellene er jo brukbare, Norefjell feks?

Anonym poster: 97ea5b283e475948e221b263fff2058e

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Tja, The Thief er jo godt nok for Mr. Bieber, så kanskje der? Jeg har ikke prøvd det, så vet ikke. Mange gode hoteller i Oslo sentrum, men regner vel med at du skal ut av byen.

Hva er formålet forresten? SPA? Alle Quality Hotellene er jo brukbare, Norefjell feks?

Neida, spa er absolutt ikke et must. Det er bare tilfeldig at alle teambuildingene våre med jobben ender på et spa-hotell :)

Var på Norefjell for noen mnd siden, og der var det også kjempe flott. Kanskje jeg burde sjekke ut siden til Quality.

Takk for svar :)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Haha, jeg er vel noen dager for sent ute ;)

Skrevet

Haha, jeg er vel noen dager for sent ute ;)

...og jeg som hadde håpet på en saftig historie ;)

Skrevet

Det er et spa hotell i kragerø som visstnok skal være helt fantastisk. Har ikke vært der selv, men tenker dra dit. Venninnen min sier det er enda finere enn farris bad! :)

Anonym poster: d60d1e65d44bcf472085ecbe1ece9adf

Skrevet

Torbjørnrød anbefales hvis det er i jobbsammenheng.

Det ligger ved Hadeland glassverk.

Anonym poster: 064c7923652f47d443235312373f6714

Skrevet

Son spa er flott. Jeløya radio er veldig fint også.

Anonym poster: 12abc0b66884a98981b656615af22764

Skrevet

Strømstad spa, så får dere hadnlet også...

Anonym poster: 12abc0b66884a98981b656615af22764

Skrevet

Holmsbu Spa er fint! På jobben bruker vi ofte Leangkollen Quality Hotell, veldig god mat og fine kurslokaler.

Skrevet

Engø gård på Tjøme. Lenger enn en time, men fantastisk flott!

Skrevet

Neida, spa er absolutt ikke et must. Det er bare tilfeldig at alle teambuildingene våre med jobben ender på et spa-hotell smile.png

Var på Norefjell for noen mnd siden, og der var det også kjempe flott. Kanskje jeg burde sjekke ut siden til Quality.

Takk for svar smile.png

Aha :) Sjekk det nye på Fornebu. Har ikke fått vært innom der heller enda, men kjenner en som jobber der, og det høres veldig bra ut.

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Holmsbu Spa er fint! På jobben bruker vi ofte Leangkollen Quality Hotell, veldig god mat og fine kurslokaler.

Leangkollen er supert sted å ha konferanser. Bruker det ofte med jobben, men kun dagsbesøk ettersom vi ikke jobber så langt unna.

Men denne gangen er det mannen som skal få være med meg ;)

Skrevet

OK, Leangkollen er ikke helt kjærestested, det er jeg enig i. Jeg ville valgt Holmsbu til kjærestetur, det er romantisk og fint!

Skrevet

Det er et spa hotell i kragerø som visstnok skal være helt fantastisk. Har ikke vært der selv, men tenker dra dit. Venninnen min sier det er enda finere enn farris bad! :)

Anonym poster: d60d1e65d44bcf472085ecbe1ece9adf

Hæ? Kragerø ligger da mer enn 1 time utenfor Oslo?

Anonym poster: e2b35f4418f705998b38fb4a051b311d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...