Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 Jeg gjorde det et par ganger i et tidligere forhold, men mest i fylla. Men dårlige minner for han var ikke så renslig av seg.. Men nå er jeg i et ganske ferskt forhold og har lyst å bli tøffere men er redd for å gjøre feil. At det ikke skal føles godt og er redd for å ikke like det selv. Er det noen med enkle tips og metoder som går Ann å forklares skriftlig?? Hvis jeg får noe for langt inn i munn har jeg lett for å brekke meg, gjør det hver gang jeg pusser bakerst på tunga og, så gruer meg nok ekstra pga det Noen råd? Vil så gjerne være flink ps . Vet han er altfor følsom på ballene, så der må jeg være forsiktig.. Takk for evnt hjelp.. Og kommer nok mye mobbing her og, men velger å overse de hormonelle fjortiser:) synes bare synd på folk som ikke har annet å gjøre enn å skape dritt.. Anonym poster: c7ba1982c9a723e41797c7be5d894f1f Anonym poster: c7ba1982c9a723e41797c7be5d894f1f
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 www.erotikknett.no -> Steg for steg i venstre marg -> Masse tips Anonym poster: e96bca72997f2bc2a163e93dd954d235
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 Det er da ikke noe rart å lure på dette. Hvis du har lite erfaring med det og i tillegg har noen dårlige erfaringer er det fort gjordt å få litt prestasjonsangst. 1. Sørg for nok smøring, dvs spytt.. slipp litt spytt ned på penis mens du småronker litt feks. Begynn forsiktig, bruk mye tunge og smak på den mer enn å råsuge opp og ned. Etterhvert kan du ta mer av penis inn i munne din, men du trenger ikke suge sp dypt som i p-filmer.. det er uansett hidet som er mest følsomt. Pass på at du ikke skraper penis mot tennene dine. Spør han hvordan han liker det underveis.. mer av det? Raskere? Osv... etterhvert strammer du munnen din og suger lett mens du lujsom heuser munnen opp og ned på penis, gjerne ganske raskt. Noen liker at du ronker litt samtidig eller stimulerer nøtter eller stump Lykke til Anonym poster: 6dd59be96750d51d29832a76fb588427
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #4 Skrevet 21. april 2013 Det er aller best om han er helt nydusjet.. f.eks så kan du overraske han akkurat i det han kommer ut av dusjen. Bare sett deg på kne forran han og ta penisen i munnen, om han er slapp da så er det deilig å suge han hard. Kos gjerne litt forsiktig med pungen med den ene hånden. Etter hvert som han blir hard og større så kan du bruke den andre hånden til å runke han innerst mot roten i samme takt som du suger ytterst.. da får han litt følelsen av at du bruker hele selv om du egentlig bare suger så dypt som du kan uten å brekke deg. Du kan også gi beskjed en gang dere snakker om sex, at om han tar tak i bakhodet ditt og trykker deg lengre ned enn du går frivillig så blir det ikke gjort flere ganger.. Hør gjerne på hva han sier og hvordan han stønner for å finne ut hva han liker.. begynn mykt og forsiktig også kan du øke både takten og hardheten på sugingen etter hvert. Slikk han gjerne litt på pungen og oppover penisen i starten, la tunga leke med hodet på den. Og når du har penisen i munnen så lar du også tunga jobbe litt inni munnen samtidig som du suger. Du kan også runke han innimellom sugingen, men pass på å bruke nok spytt så det ikke blir tørt. Så er det bare å suge til han kommer. Om du ikke vil ha sæde i munnen kan du jo runke siste akten og siden han da står i dusjen så er det jo bare å la sæden havne der.. :-) øvelse gjør mester, både på selve sugingen og på hvor dypt du kommer, og ikke minst på hbor flink du blir på å tolke hva han liker og hvordan han vil ha det. Håper du får en god opplevelse og at du fortsetter å utforske. Lykke til. Anonym poster: f555c0d840b0a8f06f0f6f2f1f93b22e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå