Gå til innhold

Noen der ute som har erfaring med Hartan?

Anbefalte innlegg

Hei erfarne barnevognbrukere!

Jeg er førstegangsfødende i oktober, og har allerede begynt å kikke på vogner. Og jeg må si jeg har falt litt for Hartan-vognene, Racer GT eller Topline S. Vil gjerne ha en med fire hjul. Vi har vært på Barnevognhuset på Grønland og kikket litt på de der. Selgeren sa de hadde solgt vognene i over 30 år, men at de var den eneste butikken som selger dette merket i Norge. Fremdeles synes jeg det er rart at jeg ikke finner noen som diskuterer denne vognen i forumet?

Er det noen der ute som har erfaring med denne som kan være så snille å gi meg litt tilbakemelding på den? Er det en solid og robust vogn? Enkel å håndtere?

Fortsetter under...

hei!

jeg har topline s og er veldig fornøyd med den! jeg har født i januar og hadde den i snart 4 måneder. fantastisk vintervogn!

Takk for svar!

Jeg har nesten tenkt at brukere av denne vognen stort sett er fornøyd, siden det ikke finnes noen omtaler om den. Kanskje det stemmer :)

hei!

jeg har topline s og er veldig fornøyd med den! jeg har født i januar og hadde den i snart 4 måneder. fantastisk vintervogn!

Takk for svar!

Jeg har nesten tenkt at brukere av denne vognen stort sett er fornøyd, siden det ikke finnes noen omtaler om den. Kanskje det stemmer :)

bare hyggelig!

jeg er ikke sikker om den vognen er egentlig veldig popular i norge... det er stortsett emmaljunga som er inn akkurat nå, men jeg er fra Polen og der er denne Hartan vognen best i test i fjor og i år, derfor bestemte jeg meg til å kjøpe akkurat denne... ikke så lett å vite hva man skal velge, det er så mange typer vogner på markedet...:-(

Ikke så sikker hva slags modell dem har på Rudo, men jeg har hvertfall kjøpt en vogn hvor man kan skifte hjul foran til hjul som kan svinge 360 grader som er veldig praktisk når man skal til butikken eller lignende... Jeg har også kjøpt liggedelen til nyfødt som heter Falt, den andre som man legger på en måte inn i sittedelen for å gjøre om til liggedelen virket litt lite for meg og ble ikke anbefalt av selger pga. størrelse. Og jeg må si at jeg er veldig fornøyd med det valget. denne liggedelen "Falt" kan tas av selve vogna konstruksjonen og bæres men håndtak som er kjempe praktisk, da trenger du ikke ta ut baby med en gang du kommer hjem. Sønnen min sov ofte 1 time på romme sitt med åpent vindu etter jeg har kommet tilbake hjem(det var vinter). Hvis barnet sover når du kommer hjem så trenger du ikke å stresse og vekke barnet med en gang, hvis du skjønner...

Uansett hva du velger så er Topline S vognen veldig lett i bruk og virker veldig solid. ;-). Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...