Gå til innhold

el blødning vs festeblødning?

Anbefalte innlegg

Lurer på å ha hatt en av disse for en uke siden. Rikelig rosa sekret med litt blodstripet slim ved ett toalettbesøk. Trodde mensen skulle komme å tok på bind, men det kom aldri noe mer. Hadde en del menssmerter både i forkant og etter dette, mindre nå, men opplever iblandt stikkinger og murringer. Nå i ettertid tenker jeg på om det kunne vært en el blødning eller en festeblødning. Noen kloke hoder her som vet noe om sånt?

Endret av 4 <3 ønsker nr 5

Fortsetter under...

Plutselig er vi prøvere igjen :) så du hadde prøvd å få svar på dette i en tidligere tråd også, men svarer på den nyeste: helt ærlig så vet jeg ikke. Men jeg var så sikker på at jeg hadde EL fredag 12 og regnet med at moro i sengehalmen mandagen var for langt unna til at det skulle bli baby av det. Imidlertid fikk jeg en liten blødning nå i stad, litt som menssmerter men mildere og bare litt blod. Men betydelig mer enn bare noen tråder - det var nesten som mens bare at jeg stort sett blør atskillig mer når mens kommer. Nå var det rødt på papiret, men det nådde aldri trusa for å si det sånn.

Når jeg tenker meg om har jeg kjent på ekstrem sultfølelse og gått svært ofte på do de siste to døgn...

Vel, jeg skal oppdatere om det blir positiv test på oss, men det tar vel ei drøy uke - om ikke mensen kommer for fult i morgen da ;)

Ønsket nr 2 forresten, har en på 13 mnd :)

Her er IKM i morra, men plutselig i kveld ble el test positiv igjen ( i morges var den negativ). Jo mer jeg kjenner etter jo mer graviditetstegn kan jeg kjenne, men vet jo godt at man kan lure seg selv på denne måten... Blir gal snart av mitt eget hode (og kropp). Har kun en graviditetstest liggende, men en haug el tester. Tenker jeg el tester noen dager nå og dersom de skulle fortsette å være positive og ingen mens kommer så svir jeg av den graviditetstesten :P

Å her er plutselig livmortappen i skikkelig el modus :-O

Skjønner ingenting her. Skulle liksom hatt mensen i dag jeg... hmm... Jaja. 14 dager ventetid igjen da. Håper det klaffer nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...