Gå til innhold

Hvordan blir fødsel nummer tre?

Anbefalte innlegg

Syntes fødsel nummer en var forferdelig (selv om den egentlig ikke var så været for å være førstegangsfødende). Fødsel nr 2 var rene drømmefødselen på alle mulige måter. Men nå begynner jeg for alvor å bli spent/ nervøs for nr tre. Noen som vil dele sine erfaringer? Blir det bare "lettere og lettere", eller kan plutselig tredjegangen bli helt forferdelig?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144040643-hvordan-blir-f%C3%B8dsel-nummer-tre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min første fødsel var verst, den tok lengst tid og jeg måtte ha riestimulerende på slutten (ellers bare lystgass). Nr to tok mye kortere tid og gikk veldig greit. Nummer tre brukte mye lenger tid på å komme ordentlig i gang (rier som kom og gikk litt i begynnelsen), men mot slutten gikk det like greit som nummer to. Jeg fikk høre at jeg hadde en typisk tredjegangsfødsel. Du kan jo snakke litt med jordmor om det, så kan sikker hun si mye fornuftig!

Lykke til!

Takk for svar :-) ja, tenkte å høre litt med jordmor, har liksom tatt det for gitt at det kommer til å gå så bra siden nr 2 gjorde det, men nå som det plutselig nærmer seg ser jeg selvfølgelig for meg allverdens skrekkscenarioer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...