Giss Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 Sondre er et bra navn men det ser litt humoristisk ut sammen med Madeleine og Mathias siden de to navn er så veldig like i stil og staving og Sondre er veldig langt unna på de punktene. Det gjør intet og vil ikke være til noen form for skade for gutten men personlig ville jeg valgt et navn som sklir inn i rekken (f eks Magnus) eller i hvert fall valgt et navn som klangmessig ikke skiller seg så veldig ut fra de andre f eks Aksel, Arthur eller Theodor. - uansett: Veldig flotte navn dere har valgt!
Blæddieblue Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 Mikkel, Mikael, Mikal, Mads. Sondre er flott da. Jeg har selv en Mathias, han har en navnløs 4 dager gammel lillebror! Hjeeeelp! Vi står vel mellom Oskar/Oscar og Aron vi da.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 21. april 2013 #4 Skrevet 21. april 2013 Liker du Sondre så bruk det. Om det klinger godt sammen med søsknenes navn eller ikke er vel ikke så nøye. De er jo egne individer, med egen personlighet.
Gjest Anonym sommerbris Skrevet 21. april 2013 #5 Skrevet 21. april 2013 Synes ikke Sondre passer med de andre navnene hadde valgt et på M til sistemann og:). Michael eller Morten:)
Vannmann35 Skrevet 22. april 2013 #6 Skrevet 22. april 2013 Sondre er stilkræsj, hvis tanken er at det skal passe sammen. Hva med: Madeleine, Mathias og Benjamin Madeleine, Mathias og Samuel Madeleine, Mathias og Simon Madeleine, Mathias og Mikael Madeleine, Mathias og Marcus
Bumblebeee Skrevet 23. april 2013 Forfatter #8 Skrevet 23. april 2013 Skulle gjerne hatt Magnus, men det heter søskenbarnet. Og da synes jeg Marcus blir for likt. Trenger ikke være et navn på M
Vannmann35 Skrevet 25. april 2013 #9 Skrevet 25. april 2013 Foreslått Benjamin, Samuel og Simon :-) Ville holdt meg til internasjonale navn, som søskenes. Nicolai Thomas Jacob Sakarias Nathaniel
Anne Marte Skrevet 25. april 2013 #10 Skrevet 25. april 2013 Jeg synes lillebror skal få være med i M-gjengen! Mikkel, Martin, Mons, Marius?
Bumblebeee Skrevet 26. april 2013 Forfatter #11 Skrevet 26. april 2013 Thomas er kjempefint, men passer litt dårlig da vi heter Gjertsen til etternavn Kristoffer/Christoffer da? Jonas? Egentlig er det jo ikke så nøye at navnene passer sammen, de skal jo ikke akkurat bo sammen resten av livet Men er jo koselig mens de er små da. Og meget praktisk når det gjelder merking av klær
Gjest Anonym sommerbris Skrevet 26. april 2013 #12 Skrevet 26. april 2013 Jonas og Christoffer er kjempe pene navn,men passer ikke med søskene,synes det er penest med M på de også
Bumblebeee Skrevet 26. april 2013 Forfatter #13 Skrevet 26. april 2013 Huff, problemet er at jeg liker ikke så godt guttenavn på M. Kanskje jeg må lage en liste og henge den på kjøleskapet, så kan vi tygge litt på ulike navn.
Gjest Anonym sommerbris Skrevet 26. april 2013 #14 Skrevet 26. april 2013 Det forstår jeg,men synes ikke de navnene du har sagt passer sammen med de du har fra før,men synes Theodor Alexander Sebastian Emil Fredrik Passer fint kjenner flere som heter Mathias som har en bror som heter de navnene jeg har nevnt og synes det passer godt sammen . Grunnen til at jeg ikke synes Jonas passer så bra er på grunn av Mathias og Jonas slutter likt,men 2 vakkre navn
Bumblebeee Skrevet 26. april 2013 Forfatter #15 Skrevet 26. april 2013 Skjønner! Jeg tenker mer sånn at Madeleine, Mathias og feks Jonas er typiske svenske, mens navn som Eirik og Sondre er urnorske og kræsjer litt med Madeleine og Mathias. (Er sikkert ikke svenske, men i mine ører er de det)
Gjest Anonym sommerbris Skrevet 26. april 2013 #16 Skrevet 26. april 2013 Mathias og Jonas er veldig svensk ja:) men synes ikke Madeleine er det:). Men enig at Eirik og Sondre blir feil
Bumblebeee Skrevet 26. april 2013 Forfatter #17 Skrevet 26. april 2013 Det skal jammen ikke være lett
Gjest Anonym sommerbris Skrevet 26. april 2013 #18 Skrevet 26. april 2013 Nei det er sant ,men håper dere finner et navn dere liker,er jo egentlig det som teller
soleien Skrevet 26. april 2013 #19 Skrevet 26. april 2013 Synes det er litt fint og med stilkræsj, har selv en datter som begynner på Ma.. og ser at det er en mye brukt første stavelse i navn! Sondre er fint det og evt synes jeg også at Jonas eller Tobias er fine navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå