Gå til innhold

16 fullgåtte med nr 3.. Fortsatt i ingen spark..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uke 19 her (tror jeg sånn ca..) 3gangs.. Kjenner ikke all verden enda. Fremadliggende morkake og en unge som ligger lavt.

Men kjenner litt bevegelse innimellom, og i går sverger jeg på at hun prøvde å komme ut siden på meg :P

• 4 uker senere...

Annonse

Dette er 5 gang jeg er gravid, men dette blir mitt 2 barn. Denne gangen mener jeg ganske sikkert at jeg kjente noe da jeg var 12+5, og et par dager etter. Men nå i ettertid har jeg ikke kjent noe som helst mer, er nå 16 + 3.. dere opplevd dette forresten?

3. gangs og fikk vite i uke 13 at jeg hadde morkake mot ryggen/langt nede, men den ligger fremme på magen ;-) Den lå langt nede og dekket åpningen, så den har nok flyttet seg fremover. Ikke over åpningen nå. Har ikke kjent spark så tidlig denne gang. Begynte vel å kjenne tydeligere bevegelser i uke 18, men spark har først kommet denne uka (21).

Er også tredjegangs, med nr 2 kjente jeg bevegelser allerede i uke 13, så var veldig overrasket og litt bekymret når jeg aldri kjente noe... Fra uke 18 kjente jeg små bobler av og til... Nå er jeg i uke 23, og kjenner litt liv hver dag. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...