Gå til innhold

16 fullgåtte med nr 3.. Fortsatt i ingen spark..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har det sånn? Venter å venter på å kunne kjenne noe.. Og sist jeg var på ul i uke 13 sa han at morkaka lå bak, så burde vel kjenne noe snart ?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å kjenne spark rundt uke 17, har også morkaka bak, men tror ikke man kan forvente å kjenne noe før rundt uke 20, 21.

Skrevet

Sikkert :)

Min tredje også. Er i uke19. K. E siste to ukene jeg har vært helt sikker påta det er babisen jeg har kjent :)

Skrevet

Uke 19 her (tror jeg sånn ca..) 3gangs.. Kjenner ikke all verden enda. Fremadliggende morkake og en unge som ligger lavt.

Men kjenner litt bevegelse innimellom, og i går sverger jeg på at hun prøvde å komme ut siden på meg :P

Skrevet

19 uker. Foranliggende morkake. Kjente noen boblespark 17+, noen 18+3. Usikker siste 4 dager;)

3.gangs..

• 4 uker senere...
Skrevet

Uke 16 her også og 3 gangs. Har ikke kjent noe ennå. Husker ikke sist heller når jeg kjente det første gangen.

Skrevet

Dette er 5 gang jeg er gravid, men dette blir mitt 2 barn. Denne gangen mener jeg ganske sikkert at jeg kjente noe da jeg var 12+5, og et par dager etter. Men nå i ettertid har jeg ikke kjent noe som helst mer, er nå 16 + 3.. dere opplevd dette forresten?

Skrevet

3. gangs og fikk vite i uke 13 at jeg hadde morkake mot ryggen/langt nede, men den ligger fremme på magen ;-) Den lå langt nede og dekket åpningen, så den har nok flyttet seg fremover. Ikke over åpningen nå. Har ikke kjent spark så tidlig denne gang. Begynte vel å kjenne tydeligere bevegelser i uke 18, men spark har først kommet denne uka (21).

Skrevet

Er også tredjegangs, med nr 2 kjente jeg bevegelser allerede i uke 13, så var veldig overrasket og litt bekymret når jeg aldri kjente noe... Fra uke 18 kjente jeg små bobler av og til... Nå er jeg i uke 23, og kjenner litt liv hver dag. :)

Skrevet

Jg venter nr 4. Har morkaken bak,og kjente ingen verdens ting før i uke 21-22.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...