Gå til innhold

Blir sprø av den herre kroppen snart.....

Anbefalte innlegg

Mandag er det 4 uker siden jeg hadde en MA som ble avsluttet medisinsk. Vi kjørte på etter blødningene stoppet etter første uka. Nå de siste ca 1,5 ukene har jeg hatt en million tegn på ny graviditet. Jeg vet jo ikke en gang om jeg har hatt el og når jeg skulle hatt IKM. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men må bare få det ut et eller annet sted. Hater å ikke ha kontroll over kroppen min. Mannen min som er verdens mest tålmodige person sier jeg bare må vente å se om jeg får mensen eller ikke. Jeg skulle jo helst visst i går allerede :P

Noen som kjenner seg igjen.

Fortsetter under...

He he. Takk du.... Jeg venter i spenning. Har tilogmed gått med bind hele forrige uke for det kjentes ut som jeg skulle få mens. Blødde bittelitt etter en runde i sengehalmen, men null etter det. Håper jo det var en festeblødning, men må vel bare vente å se :P

Har det litt på samme vis nå. Har ikke vært igjennom en MA, men har veldig uregelmessige sykluser, og brukte over 1 år på å blir gravid med førstemann som nå er ca 20 mnd. Har hatt en mens siden fødsel og det var i mars. Normalt skulle jeg ikke kunne blir gravid enda (pga lange sykluser), men "kjenner det på hele meg", og har SÅÅÅÅ mange symptomer. Vet ikke helt når jeg kan teste, men har brukt opp to tester. På fredag testet jeg på kvelden, og den var negativ. I dag tidlig kan man med VELDIG godvilje se en svaaaaaaak strek. Hadde jeg ikke ønsket å se den, tror jeg ikke jeg hadde sett den for å si det sånn. Må bare smøre meg med tålmodighet og tenker å teste igjen på onsdag. Er den ikke positiv da, så må jeg nok innse at kroppen spiller meg et puss.

Jeg tok en el test til morran i dag som var negativ, tok en ny bare for å ha det gjort nå for en time siden. Den var positiv gitt. Måtte kjenne etter på livmortappen om den var i el modus, men var såvidt jeg kunne nå den + at den var hard. Nå skjønner jeg i allefall ingenting av den herre kroppen. IKM er i morra...

Hei igjen! Jeg klarte ikke vente til i morgen. Hadde en vanvittig runde med oppkast i går og greier. I dag var testen positiv (svak, men tydelig). Helt rart- jeg er gravid! Og jeg håper så inderlig det går bra! Håper det også går bra med deg!!

Annonse

Kjenner meg igjen! Har avsluttet hormonkur for kort tid siden. Fikk TR kort tid etterpå med påfølgende EL. Har nå massevis av symptomer... Vondt/stiv i halebeinet mot korsrygg, småkvalm, frossen, TRØTT, svimmel, stikkinger og murringer i underlivet, hoven der nede, ømme bryster og mye utflod. Hadde litt blodstripete slim på papiret i helgen. Har testet negativt på test av morgenurin idag... spørs om det er litt tidlig! Venter mens i slutten av uken...

Dette er ett veldig ønsket svangerskap etter 2 SA og kjenner at jeg er bekymret for at kroppen spiller meg ett puss!

Jeg hadde en MA som ble avsluttet for akkurat 4 uker siden i dag. Kjenner ikke igjen kroppen min nå etter den. Satser på el da og ny testerunde om ca 14 dager. Føler meg tom og naken etter jeg brått gikk fra gravid og lykkelig til ikke gravid på et par timer.... Hater den føelsen av å bli lurt av kroppen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...